Skocz do zawartości

Scena 3D: Miszmaszmaszynowy


muody

Rekomendowane odpowiedzi

wspólne dzieło moje i Miśka. mieszanka czołgów i statków z kosmosu, którymi kierowaliśmy jako gracze i które najbardziej zapadły nam w pamięć.

początkowo miała nazywać się Tank of Kosmos and Superspaceship Miazga, co tłumaczyło zgrabnie założenia projektu :] ale od pierwszego szkicu zmieniło się prawie wszystko. na szczęście jedno pozostało: GRY. ciekawy jestem, czy rozpoznacie wszystkie maszyny i tytuły, z których pochodzą?

FULL RES (3000x1725) - klikać

 

render, modele: Blender, postprodukcji zero (same napisy).

 

MINI-MIAZGA.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajny pomysł. Kompozycja chyba moglaby być lepsza no i perspektywę zmieniłbym na aksonometrię. Ale to takie moje gadanie.

 

A ja rozpznałem jeszcze Tanka Terran ze Starcrafta. :) Widzę tam też Red Alert i Warhammera 40.000.

 

Tylko co tam robi logo X-boxa? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezłe z jednej strony przypomina mi sie tron a zdrugiej nei wiem jakeis stare gierki :]

widze starwarsy i inne klimaty :] delikatny chaosik w ciekawym wykonaniu... no ale skoro jest bitwa to i jest chaos... :]

podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietne! Zdradzisz jak sie robi takie fajne "neonowe" shadery max/ps?

 

Filip:

ja 3DSa nie ruszałem od czterech lat ;] cały patent wygląda mniej więcej tak:

światło: Sun (o niskiej mocy, bez cieni) + GI (polecam Ambient Occlusion z krótkim zasięgiem. ładnie spłaszcza światło, dając mimo to wyraźne cienie),

"normalne" modele: ciemny, pozbawiony speculara materiał

neony: wymodelowane linie, najlepiej oszczędnie - żeby się nie przecinały, nie były za gęsto ułożone... po prostu z sensem. dla nich shader, który renderuje czystą siatkę. opcja Contour w Advanced Shader, jeśli dobrze kojarzę. kolor trochę ciemniejszy, niż domyślna paleta Painta ;) unikaj rozjaśniania poprzez dodawanie bieli, bo stracisz wyrazistość i neony wyjdą "papierowo".

post-pro: duplikujesz render na wyższą warstwę, zwiększasz kontrast za pomocą Curves (najlepiej baw się każdym kanałem z osobna), potem Filter > Other > Maximum > 1 px, Filter > Blur > Gaussian Blur. tryb mieszania warstwy zmieniasz na Linear Dodge (Add) - gotowe. przy odrobinie szczęścia uzyskasz Miszmaszmaszynowy, hehe.

 

pokombinowałem trochę ze screenshotem z Blendera, tak to idzie:

mikro-tut00.png

 

J|L: cieszę sie, że przypadło do gustu. thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...żrące w oczy ;> thx. drugie miejsce na Bitwach Blenderowni, przez kwasową niedorobioną kompozycję - bo tworzyliśmy modele chaotycznie, potem żal było cokolwiek wyrzucać z kadru. przyznaję się do błędu, dziękuję za komenty, wracam do Starcrafta (na moment) ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności