mis3k Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Witam. Mój ostatni model. Starałem się ze wszystkich sił i wyszło coś takiego. Ideał to nie jest, ale na obecną chwilę jest to szczyt moich możliwości. Ładniej jeszcze nie potrafię, ale może kiedyś... Postać - zrobiona od podstaw w ZBrushu. Gogle - basemesh w maxie, detale w ZBrushu. Mental Ray; Multilayer compositing. wrzucę potem jakieś screenshoty. Krytyka i komentarze mile widziane. pozdro
patry Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Na drugim renderze lewy kaptur (patrząc od przodu) wygląda jakby był z toffi :D
Ex3 Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Dziwnie wygląda ta przypalona twarz a na szyi z boku mogłeś dać więcej zmarszczek zamiast wielkich porów. Jak robisz włosy to na teksturze samej głowy też wypadało by coś tam je pokazać. Jak wygolisz część głowy to i tak zostanie ślad a u Ciebie nie ma nic. Podobał by mi się ten obiektyw gdyby był jakoś przytwierdzony do twarzy :) a teraz ani nie jest jakoś na pasek przypięty ani nie jest przykręcony śrubami :D
themindfields Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Najbardziej podoba mi się ten gogiel na oku, i model i tekstura jego. W głebi serca czuje coś, że nie wolno mi zbytnio krytykować Twojej pracy gdyż o lata świetlne przewyższa moje własne możliwości i chciałbym kiedyś podobnie orientować się w grafice 3d tak jak ty. Jako widz mogę tylko stwierdzić, że tekstury na ciele wydają mi się troche rozmyte lub lekko rozciągnięte i oczy mogłeś zrobić jakieś przekrwione no i troche mi się kłuci tekstura breloczka z goglem, mogłeś jakoś breloczek zabrudzic i podniszczyć. W sumie pracka fajna i zazdroszcze Ci umiejętności ;p. Pozdrawiam, themindfields
carlosss Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Fajne, nei znam sie na anatomi, ale wydaje mi się, że ucho jest za duże chyba :)
Filip Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Też sie nie znam:P, ale pory chyba miejscami za duże, pozatym bardzo fajne
J|L Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 niezle rendery 2render bardziej mi sie podoba ze zwgledu na kard... nie wiem czmeu ale klimat fallout'a mi sie przypomina :] wszytko ladne tylko te futerko na glwoie jakos tak niwiem.... :] ogolnei bardzo ladne pozdrawiam
mis3k Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 dzięki wszystkim za komentarze i uwagi. Wiele rzeczy robiłem pierwszy raz, więc i tak jestem zadowolony z efektu, i wiele się nauczyłem, a wiedza ta przyda się przy następnym modelu. Wrzucam kilka renderów z ZBrusha. Pozdrawiam.
mrkrzysiek Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 pracka ma potencjał ale brakuje jak dla mnie dopracowania, jak być popracował jeszcze nad texturami oświetlaniem i kadrem mogło by być naprawdę bardzo dobrze bo teraz zdecydowanie brakuje klimatu
mis3k Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 (edytowane) mrkrzysiek - dzięki. Uważam, że nie można robić czegoś w nieskończoność. Bo w ten sposób nic bym nie zrobił, nie uczył się nowych rzeczy, tylko dłubał jedną. Poza tym dużo pracuje, a to jest odskocznia od durnych wizualizacji, które robię, i nie mam za dużo czasu żeby się bawić, więc staram się robić adekwatnie do możliwości czasowych. Poza tym nie ma rzeczy idealnych, a jak ktoś chce to się zawsze do czegoś może doczepić. Wszystko zależy od subiektywnego spojrzenia na daną rzecz. Kwestia osobowości i percepcji danej osoby. Jeszcze raz dzięki. Następny będzie lepszy. Pozdrawiam. Edytowane 30 Styczeń 2009 przez mis3k
mis3k Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 Coś od siebie: Multilayer compositing: Mapy:
Szczery. Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 ogólnie bardzo to słabe, głowa amatorszczyzna kompletna ale ta fryzura to już całkiem pojechana po bandzie. Tatuaże miały podciągnąć ogólny wygląd? Niestety tego nic nie uratuje. Za jakiś czas będzie Ci wstyd że to pokazałeś.
mis3k Napisano 2 Luty 2009 Autor Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) ogólnie bardzo to słabe, głowa amatorszczyzna kompletna ale ta fryzura to już całkiem pojechana po bandzie. Tatuaże miały podciągnąć ogólny wygląd? Niestety tego nic nie uratuje. Za jakiś czas będzie Ci wstyd że to pokazałeś. Twoje komentarze robią się powoli żenujące. Przeczytałem wszystkie twoje posty. Nie pokazałeś żadnej swojej pracy, ani skończonej ani wipa. Za to wszystkie twoje komentarze są bardzo negatywne i strasznie przemądrzałe. W związku z tym olewam to co piszesz za równo teraz jak i w przyszłości, bo dla mnie jest to kompletne zero absolutne. I to tobie powinno być głupio bo robisz z siebie POZERA przez duże P. Zastanawiam się tylko czemu to robisz? Chyba tylko po to założyłeś swój profil, nie wiem może kiedyś ktoś ci pojechał, a ty ze łzami w oczach postanowiłeś się odegrać, więc stworzyłeś nowy profil i teraz dogryzasz innym bez żadnego sensu. To przykre. Tylko mi się śmiać chce... a co do twojego komentarza, to tylko: HAHAHAHAHAHAHA Edytowane 2 Luty 2009 przez mis3k
Szczery. Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 misiu to nie jest tak że pisze same negatywne komentarze do każdej pracy, piszę je tylko do tych które na to zasługują. Ta mi się szczególnie rzuciła w oczy więc albo jestem bardzo niedobry albo ta praca to kaszanka. Twój wątek na abc zdaje się potwierdzać to drugie. A i nigdy nie wrzuciłem tu żadnej swojej pracy i nikt mnie nie pojechał a ten profil jest moim pierwszym tutaj. Nie umiesz przyjąć krytyki Twój problem.
Reanimator Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 Szczery, to moze wrzuc cos swojego? To dodaje troche autorytetu podczas "szczerego" krytykowania ;) Mnie sie nie podoba zupelnie ta groteskowa armata wystajaca z oka. Twarzy brakuje charakteru, wyrazu i... SSSa. Calosc przypomina mi klimatem okolice 2001 roku ;) Cos w tej twarzy mnie irytuje. Wyglada jak ktos, kogo w szkole bito na przerwach. No ale... dzieciom z armatami w oczach trudno zdobyc przychylnosc rowiesnikow ;)
ptaszek Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 kurcze modelik bardzo fajny.. sprobuj zmienic swiatlo.. zobacz render na warstwach jaki wyszedl ten piaty np ze swiatlem z lewej, albo czwarty np.. pokombinuj w ten sposob bo tam swiatlo wyszlo super. Sprobj wlasnie zrobic nocny klimat z mocnym swiatlem ksiezyca.
mis3k Napisano 2 Luty 2009 Autor Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) Szczery - no comment. Pokaż coś swojego. Reanimator - dzięki. Nie każdemu musi się podobać. Trudno. mpta - dzięki za uwagę, coś pokombinuje jeszcze sobie w wolnej chwili. Kacper - Dzięki. Edytowane 2 Luty 2009 przez mis3k
ETA Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 No to tak... model cąłkiem fajny co mi się nie podoba to te tatuaże, ta luneta z oka co wystaje jak radizeckie działo i npis na nieśmiertelniku który ma klimat jak z imprezy techno i ni w kij ni w oko nie pasuje imo do reszty a szczególnie radzieckiej lunety :)
mis3k Napisano 2 Luty 2009 Autor Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) ETA - dzięki za konstruktywną krytykę. pozdro. Edytowane 2 Luty 2009 przez mis3k
jacenty Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) Problem szczerego jest w tym ze jest za szczery i skupia sie tylko na wadach. JA zgadzam sie w sumie z nim ale ta praca broni sie renderem i texturami. KOmpozycja naprawde potrafi sporo podniesc.Popracuj nad modelowaniem mis3k bo gdyby nie slaby model naprade moglbys zarzadzic:) Ps. jakiego softu uzywales do kompozycji? co znaczy dokladnie Mental Ray; Multilayer compositing? do czego uzyles subdermal mapy? Edytowane 2 Luty 2009 przez jacenty
mis3k Napisano 3 Luty 2009 Autor Napisano 3 Luty 2009 (edytowane) jacenty - dzięki za komentarz. Problem "szczerego" to, to, że dużo gada, i nic nie pokazuje. Na nerwy mi działają tacy ludzie. Ale olać go... Obejrzałem twoje modele i szacuneczek, bo na prawdę są spoko. Sculptowanie nie jest jeszcze moją mocną stroną, ale ciągle się uczę. Poza tym jestem przekrojowym grafikiem, więc za równo lubię modelować jak i texturować, oświetlać itd. Pewnie jak bym tylko robił sculpty to juz by było lepiej, ale lubię ładnie wyrenderować to co zrobię. A na wszystko brak czasu. Głównie używam maxa, ZBrusha i Photoshopa do pogodzinnych zabaw. Mental Ray to renderer, a multilayer compositing to renderowanie do warstw. To ostro szeroki temat, bo można to robić na setki sposobów. Ale generalnie składa się warstwy w Photoshopie albo After Effects, Shake etc. Polecam, bo samo sculptowanie to tylko jeden element, dobre efekty są dopiero jak się łączy programy. pozdrawiam Edytowane 3 Luty 2009 przez mis3k
jacenty Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 ok ogolnie znam teorie kompozycji ,chcialem sie upewnic ze to skladales w jakims afterze
Rekomendowane odpowiedzi