lukasz3d Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Witam Wlasnie pracuje nad zleceniem dot.wizualizacji mebli-konkretnie biurka.Inwestor wymaga udostepnienia plikow max(do sciagniecia przez jego klientow z netu) z tym ze wymaganiem jest by modeli tych nie dalo sie edytowac-by model stanowil jedna zwarta calosc z nalozonymi teksturkami Jak zrobic taki plik Z gory dzieki
mirach Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Tak sie zbytnio nie da. Jak udostepniasz plik maxa to kazdy z maxem moze go edytowac. Moze zaproponuj cos w rodzaju vrml'a do ogladania w 3d przez www. Mozesz oczwyscie zrzucic wszystko do 1 mesha i wypalic texture, troche to ograniczy mozliwosci edycji, ale ich nie zamknie.
lukasz3d Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Napisano 28 Styczeń 2009 jak technicznie to zrobic bo szczerze nie mam pojecia:)jakikolwiek sposob jest dobry musze cos klientowi zaproponowac
arev Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Blaze 3D - program do eksportowania obiektów 3D Z Maxa i Majki do Flasha. Później można sobie je obracać, przesuwać i skalować w oknie przeglądarki.
mirach Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 jak technicznie to zrobic bo szczerze nie mam pojecia:)jakikolwiek sposob jest dobry musze cos klientowi zaproponowac to troche sie mieszasz w zeznaniach. Pierw piszesz ze klient chce plik .max do pobrania, a teraz ze ty masz wymyslic co ma byc. Moze napisz dokladnie o co biega. Czy chodzi o to zeby ludzie na stronie mogli obejzec sobie obiekt w 3d? Wtedy VRML albo jakis flash tak jak arev pisze. Jak chcesz wrzucic plik .max to nie ma mozliwosci zabezpieczenia zeby byl nie edytowalny.
SWRSC Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 by modeli tych nie dalo sie edytowac-by model stanowil jedna zwarta calosc z nalozonymi teksturkami Jak zrobic taki plik Z gory dzieki A może chodzi i zwykły attach do jednego obiektu?
demigod Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 4 razy turbosmoth i odechce sie edycji :D joke :]
lukasz3d Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 jasne-nie mam tam az takich oblencow:)dokladnie chodzi o to zeby dalo sie sciagnac ten mebelek w formie pliku max-wstawiam mergem w scene i edytowac go za nic nie moge bez uszczerbku tegoz modelu.
mirach Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 jasne-nie mam tam az takich oblencow:)dokladnie chodzi o to zeby dalo sie sciagnac ten mebelek w formie pliku max-wstawiam mergem w scene i edytowac go za nic nie moge bez uszczerbku tegoz modelu. nie rozumiem tego zdania....
Orangegraphics Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 No to obj? jeśli to do importu do maxa
lukasz3d Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 az tak przekombinowalem:)chodzi o to zeby mozna bylo wstawic ten model we wlasna scene jednak z tymi materialami i w takiej formie jak go pobrano.(zeby edycja tekstur a tymbardziej modelu nie byla mozliwa.Czasem sciagam jakies mebelki ktore wlasnie jakby jedna calosc stanowia-mozna je edytowac po editable poly ale ciezko np jest rozdzielic poszczegolne elementy
mirach Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Zrzuc wszystko do 1 editable poly. Wypal texture do 1 pliku z zamotanym automatycznym UV i edycja tego bedzie dosc bolesna :)
lukasz3d Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 dzieki i tak zrobie-o ile dowiem sie co znaczy z zamotanym UV MAP pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się