Napisano 28 Styczeń 200916 l Witam Wlasnie pracuje nad zleceniem dot.wizualizacji mebli-konkretnie biurka.Inwestor wymaga udostepnienia plikow max(do sciagniecia przez jego klientow z netu) z tym ze wymaganiem jest by modeli tych nie dalo sie edytowac-by model stanowil jedna zwarta calosc z nalozonymi teksturkami Jak zrobic taki plik Z gory dzieki
Napisano 28 Styczeń 200916 l Tak sie zbytnio nie da. Jak udostepniasz plik maxa to kazdy z maxem moze go edytowac. Moze zaproponuj cos w rodzaju vrml'a do ogladania w 3d przez www. Mozesz oczwyscie zrzucic wszystko do 1 mesha i wypalic texture, troche to ograniczy mozliwosci edycji, ale ich nie zamknie.
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor jak technicznie to zrobic bo szczerze nie mam pojecia:)jakikolwiek sposob jest dobry musze cos klientowi zaproponowac
Napisano 28 Styczeń 200916 l Blaze 3D - program do eksportowania obiektów 3D Z Maxa i Majki do Flasha. Później można sobie je obracać, przesuwać i skalować w oknie przeglądarki.
Napisano 28 Styczeń 200916 l jak technicznie to zrobic bo szczerze nie mam pojecia:)jakikolwiek sposob jest dobry musze cos klientowi zaproponowac to troche sie mieszasz w zeznaniach. Pierw piszesz ze klient chce plik .max do pobrania, a teraz ze ty masz wymyslic co ma byc. Moze napisz dokladnie o co biega. Czy chodzi o to zeby ludzie na stronie mogli obejzec sobie obiekt w 3d? Wtedy VRML albo jakis flash tak jak arev pisze. Jak chcesz wrzucic plik .max to nie ma mozliwosci zabezpieczenia zeby byl nie edytowalny.
Napisano 28 Styczeń 200916 l by modeli tych nie dalo sie edytowac-by model stanowil jedna zwarta calosc z nalozonymi teksturkami Jak zrobic taki plik Z gory dzieki A może chodzi i zwykły attach do jednego obiektu?
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor jasne-nie mam tam az takich oblencow:)dokladnie chodzi o to zeby dalo sie sciagnac ten mebelek w formie pliku max-wstawiam mergem w scene i edytowac go za nic nie moge bez uszczerbku tegoz modelu.
Napisano 29 Styczeń 200916 l jasne-nie mam tam az takich oblencow:)dokladnie chodzi o to zeby dalo sie sciagnac ten mebelek w formie pliku max-wstawiam mergem w scene i edytowac go za nic nie moge bez uszczerbku tegoz modelu. nie rozumiem tego zdania....
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor az tak przekombinowalem:)chodzi o to zeby mozna bylo wstawic ten model we wlasna scene jednak z tymi materialami i w takiej formie jak go pobrano.(zeby edycja tekstur a tymbardziej modelu nie byla mozliwa.Czasem sciagam jakies mebelki ktore wlasnie jakby jedna calosc stanowia-mozna je edytowac po editable poly ale ciezko np jest rozdzielic poszczegolne elementy
Napisano 29 Styczeń 200916 l Zrzuc wszystko do 1 editable poly. Wypal texture do 1 pliku z zamotanym automatycznym UV i edycja tego bedzie dosc bolesna :)
Napisano 30 Styczeń 200916 l Autor dzieki i tak zrobie-o ile dowiem sie co znaczy z zamotanym UV MAP pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto