Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 (edytowane) http://www.vimeo.com/3003418 Zobaczta se te łanimacje, z podłożonym dźwiękiem. Jest tam tego szitu więcej, wszystko robione przezemnie w pośpiechu. http://zozole.pl/ Edytowane 11 Luty 2009 przez Brat kuzyna mojej ciotki 1
sly Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 (edytowane) "Sorry, you do not have permission to watch this private video." [edit]: Działa już. Jako że przed chwilą w innym Twoim wątku napisałem że (inna) animacja wygląda na animatik, nie chcę się powtarzać... ale przypuszczam po opisie że to skończona animacja. - Rysunek - to uproszczenie nie wnosi nic, jeśli ma być skierowane do dzieci to polecam zajżeć do podręczników pedagogicznych i pooglądać Bazgroty Dziecięce, inspirujące. Tło jest w tej animacji najsłabsze, ciężko sugerować, co konkretnie możnaby zmienić, ale może zróżnicować Kreskę, poprawić czytelność formy - dorosły może mieć trudności w odczytaniu tych przestrzeni, więc dziecko również może napotkać taki problem - i "pójść" w jakąś Kreację. - ciężko sugerować, to przecież bardzo prywatne. (skończyłeś ASP więc wiesz). - Oświetlenie postaci (shader) - druga rzecz w kolejności do miana Najbiedniejszej. Postać na początku jest baardzo słaba, nie komentuję nawet modelu. Możnaby próbować wykorzystać ułomności modelu, podkreślając "jakieś" inne zalety, w jakiś inny sposób, może dodać rych kamery, popracować nad kadrowaniem i teksturami. - animacja postaci - wygląda O.K., chociaż przydałby się lektor i tło dźwiękowe żeby lepiej ocenić dynamikę bohaterów. Pozdrawiam. Edytowane 29 Styczeń 2009 przez sly
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 o juz poprawiam sorry, teraz spróbuj!!!
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 to nie są renderingi, tylko prevki z viewporta, tlo jest zasygnalizowane, dla modelera 3d, jaki klimat ma uchwycic. modele faktycznie kiepskie, ale to nie moja brocha. jedyne co nalezy oceniac to animacja postaci. jest to robione pod www, i wszyskto mialo byc na zafiksowanej kamerze.
sly Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 No i wszystko jasne. Przydałoby się takie informacje podawać na początku wątku. Animacja postaci wydaje się być O.K. - ale ja się na tym nie znam. Dzieciom raczej się spodoba. Pozdrawiam.
Jonasz_Real Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Animacja jest całkiem przyjemna. Wrzuć wersje z głosem.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 głos podkładałem w wersji poczatkowej ja sam, i mam tylko ta wersje. Smieszny mam tam glos...
sly Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Teraz musisz dać wersję z głosem...! pozdrawiam.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 chocbyscie mnie kroili i przypalali ;)
Santi_Animator Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Nie wiem czy mi sie przycina czy normalnie odtwarza, ale jeżeli normalnie to uważam, że bardzo rzuca sie w oczy zastyganie postaci w miejscu. Głównie pierwszy zozol troche szwankuje pod tym względem, rusza sie energicznie i nagle zamarza. Zozolka bardzo fajnie zanimowana, ale też jest taki moment gdy się opiera, że przymarza 4 razy w tej samej pozycji. Może zamiast tego niech weźmie oddech w przerwie między wypowiedziami.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 (edytowane) wiem, robilem te animy w ekspresowym tempie, i zastosowalem bloking. mozna by szlifowac gdyby ktos dal wiecj czasu i kasy a jeszcze jedno, ta anima byla robiona pod www, te przestoje jak np oparcie sie o stol, jest powrotem do stanu spoczynku postaci, dopiero jak najedziesz kursorem na nia, to ozywa i cos gada, potem wraca z porotem do pozycji "idle" Edytowane 29 Styczeń 2009 przez Brat kuzyna mojej ciotki
Santi_Animator Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Zamiast tego blokinku pozwól żeby ruchy płynnie przechodziły z jednej pozy do drugiej, efekt sam sie narodzi, a w razie problemów małe poprawki. Lub rób tak żeby postacie chociaż obniażały sie minimalnie w dół (ręce, głowa, barki), mało roboty, a zawsze jest różnica
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 ja tam lubie efekt hana-barbera
Santi_Animator Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 To też właśnie każdy ma swój styl :) Co jest zarazem piękne, bo pożna lepiej zrozumiec przekaz artysty, ja niestety jak to Santi wzoruje sie na innych :P
sly Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 a jeszcze jedno, ta anima byla robiona pod www, te przestoje jak np oparcie sie o stol, jest powrotem do stanu spoczynku postaci, dopiero jak najedziesz kursorem na nia, to ozywa i cos gada, potem wraca z porotem do pozycji "idle" To nie uzasadnia "Zastygania". Zamiast "stila" można zrobić krótkiego loop'a przecież. pozdrawiam.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 (edytowane) nie rozumiem was, ja uwielbiam zatrzymania, na sztywno. Uważacie że dobra animacja to tylko kiedy wszystko jest "smoth" analogicznie to jakbyscie mówili że dobry obraz jest tylko i wyłącznie wylizany, albo rysunek, rozmydlony. Sami sobie odcinacie możliwość korzystania z bogactwa animacji. To tak jakby robić coś dosłownie. Kierunek wyznaczony przez disneya i pixara nie jest jedyną opcją, bez względu co by pisali w "animation survival kit". Amerykanie juz tacy sa ze lubią pic i blichtr. sorry że się tak uzewnętrzniam, ale na prawdę denerwuje mnie że ludzie (nie mam tu teraz was na myśli, ale ogólnie) podniecają się dwiema rzeczami a. wylizanymi komiksowymi potworkami b. płynna jak sraczka animacją. Ok płynna animacja jest fajna, ale to tylko jeden z miliona sposobów animowania spójrzcie na to: http://pl.youtube.com/watch?v=bSME5nf7pFg wiem wiem kazdy ma prawo krytyki, ale jak mowie nie wy mnie wkurzacie ale ogolna tendencja jaka widze w srodowisku "grafikow komputerowych", wszyscy jaraja sie blizardem, pixarem i innymi cukierkowatymi polanymi lukrem studiami....ok tez sa dla ludzi. ale to co oni robia to tak na prawde jest ulamkiem tego co sie robi w animacji. wiec podsumowujac przetrzymania sa ok, bo normalnie wyjmę finkę!!! ;) dodam że uznaję moją animację za taką sobie, ale nie z powodu przetrzymań ale jako całość. ps a jeszcze dodam że rzygam całym motion graphics, tymi latającymi frędzlami, partiklami, kwiatkami i zawijasami....może na początku było to ciekawe, ale teraz to kalka goni kalkę. to tak jak pierwszy człowiek który porównał oczy kobiety do gwiazd był poetą, kążdy następny grafomanem. a zozole robiłem nie dlatego że mnie to pasjonuje ale że za to akurat płacą. Niespełniony artysta ze mnie hahaha Edytowane 29 Styczeń 2009 przez Brat kuzyna mojej ciotki
sly Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Filozujesz.. Nie rozumiem po co ten wywód. Santi rzeczywiście wyraził się tak: "pozwól żeby ruchy płynnie przechodziły z jednej pozy do drugiej" - traktując to za jedyny właściwy (dla niego) sposób. - przynajmniej tak to brzmi ;) ja - wyraziłem się jasno. Twój argument że to na "stronkę" - nie uzasadnia stopklatek. nie pisałem czy to źle czy nie. Bo To już kwestia gustu. animacja "Hobby" - Magritte gdyby dożył i zobaczył tą animację, pewnie przeżyłby orgazm. Pamiętaj że sposób animacji Wtedy był głównie dyktowany technologią. Myślę że Szczechura chętnie robiłby płynne animacje, ale zrobiłby ich 5 razy mniej. Pozdrawiam. P.S. Ty rzygasz frendzlami i particlami, ale demokracja ma swoje prawa, wystarczy że 51% społeczeństwa szcza widząc takie frendzle - i trzeba takie "potforki" robić.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 Nie wiemy co myślał Sczechura. Ja osobiście lubię kiedy animacja nie jest płynna, bo wtedy czujesz zajebisty tajming. Im płynniejsza animacja tym mniej wymaga od widza, jest jak wpieszczone studium z natury Leonarda, jak jest mniej płynna wtedy przypomina szybki szkic Rodina albo raczej zajbisty obraz Tycjana> Z bliska g-wno widać ale jak odejdziesz to nagle wszsytko zlewa się w obraz z mega detalami. Uwielbiam "Filozować", każdy człowiek który zajmuje się kreacją musi być zdolny do refleksji i przynajmniej wiejskiego filozofowania.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 (edytowane) co ty, stary. Ja jestem po Architekturze Wnętrz, nic a nic mnie tam nie uczyli animacji, dopiero na 4 roku wyjechałem na stypendium do Danii i tam zrobiłem Ars Moriendi. Faktycznie tę bajkę że artysta musi być filozofem, wcisnął mi profesor w Danii. A reszta moich przemyśleń pochodzi od długiego siedzenia na kiblu ;) Dodam jeszcze że w podstawówce tak dociekliwie zadawałem pytania pani od historii, że ta mnie nazwała "wiejskim filozofem" i chyba mi już to zostało. Ale przydaje się czasem. ps. Nie byłem co prawda na klozecie ale wpadła mi błyskotliwa myśl. STATYKA W ANIMACJI JEST JAK NIEZARYSOWANY FRAGMENT KARTKI, TO ONA DAJE NAJWIĘCEJ ŚWIATŁA. możecie mnie cytować ;) Edytowane 30 Styczeń 2009 przez Brat kuzyna mojej ciotki
Santi_Animator Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Santi rzeczywiście wyraził się tak: "pozwól żeby ruchy płynnie przechodziły z jednej pozy do drugiej" - traktując to za jedyny właściwy (dla niego) sposób. - przynajmniej tak to brzmi ;) Ja to napisałem jak Brat kuzyna mojej siostry napisał: wiem, robilem te animy w ekspresowym tempie, i zastosowalem bloking. mozna by szlifowac gdyby ktos dal wiecj czasu i kasy A później wyedytował reszte, chciałem jedynie pomóc jak w łatwy sposób zniwelować te zastygania, ale skoro one mają być to luz :)
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 mi one bardzo pasują, firmie dla której robiłem nie. Więc byłem zmuszony to niewelować w czasie który mi na to dali. Czasu było mało więc nie wszystko zalizałem. sorry chłopaki, chyba zaczyna wyglądać że sadzę się jak jakiś nadęty artysta....za dużo fajek za mało snu, stąd ta nadpobudliwość ;) Dobranoc
sly Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 Życie nauczy cię pokory. Czytasz zupełnie bez zrozumienia kontekstu. powodzenia.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 masz racje brak pokory mnie już gubi ;) faktycznie mógłbym zrobić tą animację lepiej, bo jest niezdecydowana. Albo całość płynnie, albo bardziej kanciasto. A tak przetrzymania wyglądają jak przypadek.
sly Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 między innymi... :) Dość komunałów. :D Pozdrawiam. P.S. Kiedy zobaczymy coś "Ambitnego"...?
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 30 Styczeń 2009 Autor Napisano 30 Styczeń 2009 (edytowane) czekam na wyniki konkursu "młoda animacja", wysłałem tam scenariusz mojej nowej animacji. Jeśli dowiem się że nie dostanę kasy to wtedy, zrobię ją na własną rękę. Wysłałem do nich maila z zapytaniem, kiedy planują ogłosić wyniki, bo z tego co widziałem nie ma żadnego info na ich www. co to znaczy "ambitnego"? nie wiem czemu ale to słowo działa mi na nerwy. Edytowane 30 Styczeń 2009 przez Brat kuzyna mojej ciotki
sly Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 co to znaczy "ambitnego"? nie wiem czemu ale to słowo działa mi na nerwy. hahaha. Szkoła, szkoła. Stereotypy. Trochę dystansu i odkryjesz pierwotne znaczenie tego słowa. (bo chyba o tym znaczeniu tak często piszesz na forum). Pozdrawiam
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 31 Styczeń 2009 Autor Napisano 31 Styczeń 2009 wooow, jestes mistrzem zen? :P
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 31 Styczeń 2009 Autor Napisano 31 Styczeń 2009 ja tam wole polskie zen...
sly Napisano 1 Luty 2009 Napisano 1 Luty 2009 a więc to o to chodzi w Zen... myślałem że to "Dzen"... pozdrawiam.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 11 Luty 2009 Autor Napisano 11 Luty 2009 Zobaczta se te łanimacje, z podłożonym dźwiękiem. Jest tam tego szitu więcej, wszystko robione przezemnie w pośpiechu. http://zozole.pl/
sly Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Jest Kolorowo. - dużo detali, więc jest na czym oko zawiesić. Muzyka w tle po jakimś czasie męczy, słabo zaloopowana (i to we wszystkich lokacjach - może to nie wina muzyki) - przycina się. Sposób mówienia Zozolki... :/ - szkoda że ma wadę wymowy. Początkowa rozmowa Zozolów na ławce - odtwarza się przed załadowaniem całości, w skutek czego freezuje się w połowie słowa. Zozole są wampirami, pomimo że podłogi w pokoju ładnie wszystko odbijają, Zozole nie posiadają odbić... ale to na pewno celowy zabieg... taki cytat z Drakuli. Plakaty w pokojach odstają od reszty, są jakieś płaskie..:) pozdrawiam.
Santi_Animator Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Dialogi nie pasują do ruchu ciała. Pozdrawiam
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 11 Luty 2009 Autor Napisano 11 Luty 2009 hehe faktycznie nie popisałem się tymi animkami, trzeba będzie zrobić coś lepszego ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się