kłapouchy Napisano 1 Luty 2009 Share Napisano 1 Luty 2009 Witam, zacząłem się bawić 3Ds Maxem jakieś 3m-ce temu, otóż robię animację swojego domu tzn. Model po którym będzie przelatywać kamera. Potrzebuję 3 rzeczy: 1. Chciałbym zrobić swoje Logo które zostaje uderzone przez kulę i się rozpada coś jak logo gametrailer.com czyli moja ksywa uderzona kulą i się rozsypuje. 2. Piłka która spada ze schodów. 3. Chciałbym żeby obiekty na siebie nie nachodziły tzn, żeby każdy miał swoją masę itp. Wiem, że można to zrobić w za pomocą REACTOR'a, ale jako komplety noob nie wiem jak się do tego zabrać :/ Ps. Używam Max'a 09. Przepraszam, że zakładam nowy wątek ale nic co by mnie satysfakcjonowało nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 pomoc w 3d studio.. tam jest reaktor ladnie opisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 do rozbijania rzeczy moze cie ten plugin zainteresowac http://www.mirvadim.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kłapouchy Napisano 2 Luty 2009 Autor Share Napisano 2 Luty 2009 Dziękuje bardzo, ale mam jeszcze jedno pytanie trochę głupie ale cóż. Można jakoś przyspieszyć render? Bo mam narazie zrobiony jedno pomieszczenie udekorowane, oświetlone itd. Jest małe, a render trwa 8h poszedłem do szkoły w wróciłem a było jeszcze 30% do całkowitego zakończenia (a była to tylko jedna klatka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 Odpowiedz brzmi "mozna" ale jak nie podasz szczegolow w czym renderujesz, na czym renderujesz, jakie masz ustawienia renderera, swiatel, materialow to nic wiecej ci nie mozna poradzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kłapouchy Napisano 2 Luty 2009 Autor Share Napisano 2 Luty 2009 Renderuje Menatl Rayem, światło to Daylight i mr sky portal, Indirect Ilumination to FG ustawione na: FG Precision Presents-Medium Multipler-1,0 Initial FG Point Destiny- 0,8 Ray Per FG Point- 250 Interpolate OVER num. FG Points-30 Diffiuse Bounces-3 weight-0,7 Sampling Quality - min.1 max 4 Filter Lanczos Exposure Control - uzywam Logarithmic Exposure Control Materiał to w większośći DGS Material i kilka w ProMaterials Potrzeba coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 proponuję wypalić Textury...: http://www.max3d.pl/news.php?id=484 jeśli to do animacji... sampling Quality możesz dać na 1/4 - 4... co do świateł, to dokładnie nie poradzę... pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kłapouchy Napisano 3 Luty 2009 Autor Share Napisano 3 Luty 2009 (edytowane) Każda pomoc się przyda :)... Gdybym jeszcze wiedział jak tego używać :] Edytowane 3 Luty 2009 przez kłapouchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się