kłapouchy Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Witam, zacząłem się bawić 3Ds Maxem jakieś 3m-ce temu, otóż robię animację swojego domu tzn. Model po którym będzie przelatywać kamera. Potrzebuję 3 rzeczy: 1. Chciałbym zrobić swoje Logo które zostaje uderzone przez kulę i się rozpada coś jak logo gametrailer.com czyli moja ksywa uderzona kulą i się rozsypuje. 2. Piłka która spada ze schodów. 3. Chciałbym żeby obiekty na siebie nie nachodziły tzn, żeby każdy miał swoją masę itp. Wiem, że można to zrobić w za pomocą REACTOR'a, ale jako komplety noob nie wiem jak się do tego zabrać :/ Ps. Używam Max'a 09. Przepraszam, że zakładam nowy wątek ale nic co by mnie satysfakcjonowało nie znalazłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 pomoc w 3d studio.. tam jest reaktor ladnie opisany Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 do rozbijania rzeczy moze cie ten plugin zainteresowac http://www.mirvadim.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kłapouchy Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Dziękuje bardzo, ale mam jeszcze jedno pytanie trochę głupie ale cóż. Można jakoś przyspieszyć render? Bo mam narazie zrobiony jedno pomieszczenie udekorowane, oświetlone itd. Jest małe, a render trwa 8h poszedłem do szkoły w wróciłem a było jeszcze 30% do całkowitego zakończenia (a była to tylko jedna klatka). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Odpowiedz brzmi "mozna" ale jak nie podasz szczegolow w czym renderujesz, na czym renderujesz, jakie masz ustawienia renderera, swiatel, materialow to nic wiecej ci nie mozna poradzic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kłapouchy Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Renderuje Menatl Rayem, światło to Daylight i mr sky portal, Indirect Ilumination to FG ustawione na: FG Precision Presents-Medium Multipler-1,0 Initial FG Point Destiny- 0,8 Ray Per FG Point- 250 Interpolate OVER num. FG Points-30 Diffiuse Bounces-3 weight-0,7 Sampling Quality - min.1 max 4 Filter Lanczos Exposure Control - uzywam Logarithmic Exposure Control Materiał to w większośći DGS Material i kilka w ProMaterials Potrzeba coś jeszcze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 proponuję wypalić Textury...: http://www.max3d.pl/news.php?id=484 jeśli to do animacji... sampling Quality możesz dać na 1/4 - 4... co do świateł, to dokładnie nie poradzę... pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kłapouchy Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 (edited) Każda pomoc się przyda :)... Gdybym jeszcze wiedział jak tego używać :] Edited February 3, 2009 by kłapouchy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now