Jump to content

REACTOR-Spdający obiekt-Pomoc


kłapouchy

Recommended Posts

Witam, zacząłem się bawić 3Ds Maxem jakieś 3m-ce temu, otóż robię animację swojego domu tzn. Model po którym będzie przelatywać kamera.

Potrzebuję 3 rzeczy:

1. Chciałbym zrobić swoje Logo które zostaje uderzone przez kulę i się rozpada coś jak logo gametrailer.com czyli moja ksywa uderzona kulą i się rozsypuje.

 

2. Piłka która spada ze schodów.

 

3. Chciałbym żeby obiekty na siebie nie nachodziły tzn, żeby każdy miał swoją masę itp.

 

Wiem, że można to zrobić w za pomocą REACTOR'a, ale jako komplety noob nie wiem jak się do tego zabrać :/

 

Ps. Używam Max'a 09. Przepraszam, że zakładam nowy wątek ale nic co by mnie satysfakcjonowało nie znalazłem.

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje bardzo, ale mam jeszcze jedno pytanie trochę głupie ale cóż. Można jakoś przyspieszyć render? Bo mam narazie zrobiony jedno pomieszczenie udekorowane, oświetlone itd. Jest małe, a render trwa 8h poszedłem do szkoły w wróciłem a było jeszcze 30% do całkowitego zakończenia (a była to tylko jedna klatka).

Link to comment
Share on other sites

Renderuje Menatl Rayem, światło to Daylight i mr sky portal, Indirect Ilumination to FG ustawione na:

FG Precision Presents-Medium

Multipler-1,0

Initial FG Point Destiny- 0,8

Ray Per FG Point- 250

Interpolate OVER num. FG Points-30

Diffiuse Bounces-3 weight-0,7

 

Sampling Quality - min.1 max 4 Filter Lanczos

 

Exposure Control - uzywam Logarithmic Exposure Control

 

Materiał to w większośći DGS Material i kilka w ProMaterials

 

Potrzeba coś jeszcze?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy