Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zacząłem się bawić 3Ds Maxem jakieś 3m-ce temu, otóż robię animację swojego domu tzn. Model po którym będzie przelatywać kamera.

Potrzebuję 3 rzeczy:

1. Chciałbym zrobić swoje Logo które zostaje uderzone przez kulę i się rozpada coś jak logo gametrailer.com czyli moja ksywa uderzona kulą i się rozsypuje.

 

2. Piłka która spada ze schodów.

 

3. Chciałbym żeby obiekty na siebie nie nachodziły tzn, żeby każdy miał swoją masę itp.

 

Wiem, że można to zrobić w za pomocą REACTOR'a, ale jako komplety noob nie wiem jak się do tego zabrać :/

 

Ps. Używam Max'a 09. Przepraszam, że zakładam nowy wątek ale nic co by mnie satysfakcjonowało nie znalazłem.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziękuje bardzo, ale mam jeszcze jedno pytanie trochę głupie ale cóż. Można jakoś przyspieszyć render? Bo mam narazie zrobiony jedno pomieszczenie udekorowane, oświetlone itd. Jest małe, a render trwa 8h poszedłem do szkoły w wróciłem a było jeszcze 30% do całkowitego zakończenia (a była to tylko jedna klatka).

Napisano

Odpowiedz brzmi "mozna" ale jak nie podasz szczegolow w czym renderujesz, na czym renderujesz, jakie masz ustawienia renderera, swiatel, materialow to nic wiecej ci nie mozna poradzic.

Napisano
  • Autor

Renderuje Menatl Rayem, światło to Daylight i mr sky portal, Indirect Ilumination to FG ustawione na:

FG Precision Presents-Medium

Multipler-1,0

Initial FG Point Destiny- 0,8

Ray Per FG Point- 250

Interpolate OVER num. FG Points-30

Diffiuse Bounces-3 weight-0,7

 

Sampling Quality - min.1 max 4 Filter Lanczos

 

Exposure Control - uzywam Logarithmic Exposure Control

 

Materiał to w większośći DGS Material i kilka w ProMaterials

 

Potrzeba coś jeszcze?

Napisano
  • Autor

Każda pomoc się przyda :)... Gdybym jeszcze wiedział jak tego używać :]

Edytowane przez kłapouchy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności