kuba.supra Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Chciałbym się doweidzieć jak robic takie coś jak ten koleś w tym filmiku w 34 sekundzie. http://www.youtube.com/watch?v=RuvgrfMxtb4&feature=PlayList&p=BEA621C368B1C585&playnext=1&index=8 Skaluje on koło i od razu robią mu się nowe linie. Ja tak nie moge bo mi sie tylko powiększa koło. Bardzo proszę o pomoc jestm świeżym początkującym i mam 3ds max 9
kuba.supra Napisano 5 Luty 2009 Autor Napisano 5 Luty 2009 a mogłbyś mi opisać jak to dokładnie zrobić bo jestem kompletnie zielony
mirach Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Rada od serca, zanim sie wezmiesz za modelowanie samochodu - zapoznaj sie z podstawowymi narzedziami Maxa.
hcpiter Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 a wlasnie zapomnialem napisac ze to sa podstawy programu wiec lepiej tutki najpierw o samym poly modelingu np z onnovanbramm :)
mafida Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 E mi to raczej wygląda na scale na edge z wciśniętym shiftem a nie extrude...
hcpiter Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 a tak racja, nie widzialem ze usuwal srodkowe poly ;p
kuba.supra Napisano 5 Luty 2009 Autor Napisano 5 Luty 2009 dobra już wiem. sam doszedłem do tego. mam tylko jedno pytanie. jak zrobić tak po części prześwitujący model tak jak jest w tym filmiku gdy jest widok od frontu i wtedy za pomocą vertexów modeluje samochód to jest taki prawie przezroczysty model. jak to zrobić??
Bielik93 Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 Lub nadaj mu przeswitujacy material tam bedziesz mogl dopasowac jak bardzo ma byc przezroczysty. ;]
bartekb89 Napisano 6 Luty 2009 Napisano 6 Luty 2009 do przezroczystości materiału służy funkcja opacity oczywiście w edytorze materiałów ...
Rekomendowane odpowiedzi