mkk3a Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 jak zrobić teksturę która odbija otoczenie ale rozmywa je? od razu powiem, że nie odpowiada mi ustawienie materiału standart i reflection-map jako reflect/refract. flat mirror też odpada...
SansSerif Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6957 tam PENdzel wyjasnil problem. jednak najlepsze efekty daje vray lub brazil. jesli bedziesz chcial poznac rozwiaznie dla tych rendererow szukaj>glossy
adamkos Napisano 5 Lipiec 2004 Napisano 5 Lipiec 2004 wyjasnienie pendzla troche sie mija z prawda. nie jest latwo otrzymac true glossy w scaneline, ale jest to mozliwe - nalezy wejsc w zaawansowane ustawienia raytracera gdzies tam w opcjach materialu i pobawic sie parametrami typu raytrace cutoff, treshold i innymi takimi - juz dokladnie nie pamietam, a nie mam teraz maxa pod reka, ale na 100% jest to mozliwe - wiem bo robilem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się