Shiva Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 Witam ! Wyrenderowałem w vray'u obracającą się statuetkę całą ze szkła na transparentnym tłem i wszystko było by ok gdyby to szkiełko również było transparętne tak aby delikatnie przenikało przez nie tło podłożone w postprodukcji... Z góry dziękuję za info. PS w default uzyskuje je bez problemu ale zalezy mi na rend. w vray'u... Pozdrawiam
Shiva Napisano 8 Luty 2009 Autor Napisano 8 Luty 2009 tak ale nie dziala mi to na szkle matowym (półprzezroczystym) a w innych przypadkach na szkle 100% opacity wygląda tak jakby nie bylo szkła żadnych zarysów i krawędzi...;(
mirach Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 Dziwne, pokaz material. Renderujesz do pliku z alpha? png czy cos takiego?
Shiva Napisano 8 Luty 2009 Autor Napisano 8 Luty 2009 Jutro rano wrzucę screen'a a co do exportu to przewarznie używam .tga z alpha lub tak jak wspomniałeś .png ...
SWRSC Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 z tego co pamietam, to dla glossowego transparenta nie działa opcja affect alpha. MR górą :p
Hynol Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 To akurat wiadomo Świerszczu :). Ale zawsze można wypuścić alpha channel bez glossa.
Shiva Napisano 8 Luty 2009 Autor Napisano 8 Luty 2009 Super zaraz zabieram się do sprawdzenia tego sposobu ale i tak szkoda, że transparent nie działa tak jak w mat. default'owym... Wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się