Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Dawno nic nie pokazywałem więc założyłem temat. Będzie on o pracy którą przygotowuje na pewne forum, tematyka wizja przyszłości. Scena będzie wyglądać tak:

Na pierwszym planie z prawej koleś w kombinezonie z widoczną twarzą zdyszany chowa się przed mechem który sieje rozpiździelec za nim, dał rade już śmigłowcowi który pali się z lewej. Za mechem widać też wiadukt który jest zawalony. W oddali miasto przyszłości i stateczek nad wiaduktem.

 

Nie jestem przekonany co do ujęcia dość "płaskie" myślałem od dołu postaci bardziej na prawo i wprzód. Może pomożecie z wyborem ujęcia?

Mapowanie testowe pod testy z shakerami.

 

http://img23.imageshack.us/img23/1443/scenaprev6km0.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Sprytny patent z tymi shaderami. Później wystarczy co nieco podmalować i wyjdzie całkiem ciekawie.

A na murze sharpeny za duże. A sam mur ma dużo za duże cegłówki i mało adekwatny do teknolodży wokoło.

Edytowane przez chveti
Napisano (edytowane)

Zmień teksture wiaduktu albo mecha, bo są do siebie bardzo podobne i wygląda to trochę jak by to było to z tego samego materiału.Mech wygląda mało nowocześnie no i ta kabina, wygląda jak od starego samolotu, ale może taki ma być klimat. Mur po środku wygląda jak stopiony

Edytowane przez duff
Napisano

witam !

Przedewszystkim przydalo by sie popracowac nad ogolnym pomyslem i koncepcja. Zabrac sie za murek, pozniej samolot itp przyznam ze podoba mi sie pomysl i chetnie bede zagladal :)

Pozdrawiam

Napisano

Pomysł fajny, ale faktycznie na razie nie wiadomo na czym skupić wzrok. Nie widać co jest pierwszym planem, co drugim. Jak to dopracujesz, może wyjść fajna pracka :)

 

pozdrawiam.

Napisano

Zgodzę się że w scenie jest narazie bigos, nawalone wszystkiego ale postaram się jakoś nad tym popracowac żeby ładnie poskałdać w całość.

Zmieniłem rozdzielczość i ujęcie, pierwszy plan to żołnież z prawej strony. Czy teraz lepiej ?

 

scenaprev11b.jpg

Napisano
Czy teraz lepiej ?

 

A tobie się podoba?

 

pierwszy plan to żołnież z prawej strony.

 

to znaczy, mamy sobie wyobrazić, że to żołnierz?

Gość ant-3d
Napisano (edytowane)

moim zdaniem to lapiesz pare srok za ogon co jest bez sensu. Chyba ze to tylko szkic/wizja a nie gotowe elementy. Zobacz na tego mecha, a potem zobacz na mechy tutaj albo tu i sam powiedz czy Twoj jest fajny. Dopracuj go, dodaj szczegoly, po co sie pchasz w textury i shadery skoro modelling nie jest wypicowany. To samo tyczy sie reszty elementow. Co do ujecia to bardzo plasko jest ale to chyba dlatego ze w scenie pewnie wszystko jest niemal w jednym miejscu. Porozstawiaj to jakos w przestrzeni a zobaczysz ze nagle ujecie nabierze glebi. Pracuj pracuj, zobaczymy na co Cie stac :P

Edytowane przez ant-3d
Napisano

Oprócz tego co mówili poprzednicy, co do kompozycji to myślę ze wystarczyłoby wrzycić helikopter na 2`ga albo za 2`ga kolumne i tą tabliczkę oprzeć z lewej strony murku. Dodaj ze 2 samoloty wrzuć w szwadron, ale oddal tak z 500/1000 metrów wgłąb.

Popracuj nad tym mechem, bo taki se.

Pomysł super.

Napisano

bardzo fajnie :) w takim sensie że podoba mi się jak te obiekty wygladają ale nic tu nie jest dopracowane... hym. tak jak koledzy mowia bardziej zagraj przestrzenia bo to wyglada jak 50m kwadratowych na razie. i chętnie pośledzę :)

Napisano

naprawdę, oszczędzacie chlopaka, strasznie to miłe :P

 

Generalnie moim zdaniem brakuje Ci koncepcji na scene, Ty jej jeszcze nawet nie zaplanowałeś, nie wiesz jak chcesz żeby to wyglądało.

Wiem, że to brzmi głupio z ust kogoś kto ma mierne doświadczenie, ale przynajmniej jakoś w moim przypadku to się sprawdza:

- skoro nie modelujesz pojedynczego obiektu zeby pokazać jakiego masz skilla w modelowaniu, a chcesz pokazac jakis obraz - to dlaczego zaczynasz od wrzucania czegos co nie ma zadnego ksztaltu?

Najpierw zastanow sie co chcesz pokazac, wyobraz sobie scene, to jakbys chcial zeby ona wygladala - a potem to zrob. I co najciekawsze - chodzi o to zeby Tobie sie podobalo, bo najbardziej krytyczny zawsze powinien byc autor. Wiem ze to ciezkie zadanie, ale trzeba temu stawic czola.

Potem juz tylko rob wszystko zeby osiagnac zamierzony cel - rob tutoriale, ucz sie, pokazuj na forum.

 

Moim zdaniem takiej rady Ci wlasnie potrzeba.

Pozdrawiam i powodzenia.

ps. Wcale nie jest zle - tylko brakuje Ci pomyslu. Rozejrzyj sie wizje przyszlosci masz dookola siebie ^__^

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności