jahred6 Napisano 16 Luty 2009 Napisano 16 Luty 2009 Witajcie, finalizuje temat szkolny - zespołu mieszkalnego który wirtualnie znajduje się na terenie Krakowie. Nie mam dużego doświadczenia w exteriorach i chciałbym zasięgnąć jakiejś pomocy. Jest to dość duża scena, wymodelowana w cadzie. Dlatego też śmiem się domyślać że rendering podkręcony dość mocno odbierze mi chęć życia... Szukam jakiegoś fajnego sposobu - nie chodzi mi o uzyskanie maksymalnej hiperrealności - ale na uzyskanie, ciekawego, plastycznego efektu [ kto zna różne konkursowe wizualizacje z dziedziny architektury - wie o co mi chodzi] W tym budynku którego rendery wrzuciłem - MentalRay z materiałem Ambient Occlusion - chce użyć dwóch materiałów bialutkiego tynku i rdzawych płyt.[no jeszcze szkło bruk trawa itp ;) ] Pytanie brzmi jak uzyskac najlepszy efekt najmniejszym nakładem czasu. Może unwrap map ? Coś w PS'ie... Oraz prosiłbym o pomoc z stworzeniem fajnego materiału rdzy - aby nie uzyskać tapetowania, płytkowania na powierzchni mojego budynku :-) Z niecierpliwością czekam na jakieś odpowiedzi !!! Wrzucam jeszcze foto istniejącego budynku firmy TAZUKA z materiałem który mi się podoba, chociaż ja wolałbym coś bledszego, no i z zestawieniu z białym tynkiem - przeważającym w budynku.