Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witajcie,

 

finalizuje temat szkolny - zespołu mieszkalnego który wirtualnie znajduje się na terenie Krakowie. Nie mam dużego doświadczenia w exteriorach i chciałbym zasięgnąć jakiejś pomocy. Jest to dość duża scena, wymodelowana w cadzie. Dlatego też śmiem się domyślać że rendering podkręcony dość mocno odbierze mi chęć życia...

Szukam jakiegoś fajnego sposobu - nie chodzi mi o uzyskanie maksymalnej hiperrealności - ale na uzyskanie, ciekawego, plastycznego efektu [ kto zna różne konkursowe wizualizacje z dziedziny architektury - wie o co mi chodzi]

W tym budynku którego rendery wrzuciłem - MentalRay z materiałem Ambient Occlusion - chce użyć dwóch materiałów bialutkiego tynku i rdzawych płyt.[no jeszcze szkło bruk trawa itp ;) ]

Pytanie brzmi jak uzyskac najlepszy efekt najmniejszym nakładem czasu. Może unwrap map ? Coś w PS'ie... Oraz prosiłbym o pomoc z stworzeniem fajnego materiału rdzy - aby nie uzyskać tapetowania, płytkowania na powierzchni mojego budynku :-)

 

Z niecierpliwością czekam na jakieś odpowiedzi !!!

 

Wrzucam jeszcze foto istniejącego budynku firmy TAZUKA z materiałem który mi się podoba, chociaż ja wolałbym coś bledszego, no i z zestawieniu z białym tynkiem - przeważającym w budynku.

 

tazukaarch08dy7.jpg

 

wizualizacja01kc6.jpg

 

wizualizacja02vy0.jpg

 

wizualizacja03ed5.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zmodeluj wszystkie ksztaly i otoczenie jakie trzeba. Oświetlenie zostaw na pozniej (procz tego co ma Ci pomoc zobaczyc czy kształty leżą prawidłowo.) Może znajdziesz jakieś referki. Do UV mappingu przygotuj tekstury i materialy, potem mapuj kazde ze scian (wszystko co chcesz odrębnie zUV-ować to MeshSelect i UVW Map i tak dalej)

Potem możesz maty dopracować i poprawic, ewentualne błędy z UV popraw. Naucz się coś na temat UV map, google nie gryzie (ale niestety bywam hipokrytyczny) ;) Na koncu oświetlenie, a jak zrobić HDRI z jpega na V-Ray to w tutoriale 3d na tym forum, zamieszczone przez SWRSC'a. Polecam ciepło serwisek z teksturkami www.cgtextures.com ;)

 

I jeszcze jedno pytanie. Jak zdołałeś zrobić tyle okien? Operacje logiczne Boolean?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.