Mulholland Napisano 17 Luty 2009 Share Napisano 17 Luty 2009 (edytowane) Cześć Zauważyłem, że kiedy robię cylinder albo "loft", to smooth wygładza mi powierzchnie, ale krawędzie zostają połamane. Czy mozna jakoś je zaokrąglić bez zwiększania ilości segmentów? Edytowane 19 Luty 2009 przez Mulholland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 17 Luty 2009 Share Napisano 17 Luty 2009 Nie widzę tego daj screna. Może zaznacz krawędź i zrób na niej bevela ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 19 Luty 2009 Autor Share Napisano 19 Luty 2009 Dodałęm render. Chodzi o to że sama powierzchnia puszki została wygładzona przez smooth, natomiast krawędzie wciąż są połamane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 W takim razie zwieksz sile wygladzania ;) edit: widze, ze chcesz to zrobic bez zwiekszania ilosci poly. Nie, nie da sie zaokraglic sylwetki inaczej, niz wieksza ilosc fejsow. Rozwiazaniem moga byc jeszcze NURBSy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 a relax nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 Jeśli masz sześcian, to za chiny ludowe relax nie zrobi z niego kuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 20 Luty 2009 Autor Share Napisano 20 Luty 2009 No właśnie chodziło mi o nie zwiększanie ilości poly, myślałem że jakoś da się smoth tak ustawić czy coś. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 20 Luty 2009 Share Napisano 20 Luty 2009 TurboSmooth lub MeshSmooth (większa kontrola). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi