Napisano 17 Luty 200916 l Cześć Zauważyłem, że kiedy robię cylinder albo "loft", to smooth wygładza mi powierzchnie, ale krawędzie zostają połamane. Czy mozna jakoś je zaokrąglić bez zwiększania ilości segmentów? Edytowane 19 Luty 200916 l przez Mulholland
Napisano 19 Luty 200916 l Autor Dodałęm render. Chodzi o to że sama powierzchnia puszki została wygładzona przez smooth, natomiast krawędzie wciąż są połamane.
Napisano 19 Luty 200916 l W takim razie zwieksz sile wygladzania ;) edit: widze, ze chcesz to zrobic bez zwiekszania ilosci poly. Nie, nie da sie zaokraglic sylwetki inaczej, niz wieksza ilosc fejsow. Rozwiazaniem moga byc jeszcze NURBSy.
Napisano 20 Luty 200916 l Autor No właśnie chodziło mi o nie zwiększanie ilości poly, myślałem że jakoś da się smoth tak ustawić czy coś. Dzięki.