Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć

 

Zauważyłem, że kiedy robię cylinder albo "loft", to smooth wygładza mi powierzchnie, ale krawędzie zostają połamane. Czy mozna jakoś je zaokrąglić bez zwiększania ilości segmentów?

Edytowane przez Mulholland

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dodałęm render.

 

Chodzi o to że sama powierzchnia puszki została wygładzona przez smooth, natomiast krawędzie wciąż są połamane.

Napisano

W takim razie zwieksz sile wygladzania ;)

 

edit: widze, ze chcesz to zrobic bez zwiekszania ilosci poly. Nie, nie da sie zaokraglic sylwetki inaczej, niz wieksza ilosc fejsow. Rozwiazaniem moga byc jeszcze NURBSy.

Napisano

Jeśli masz sześcian, to za chiny ludowe relax nie zrobi z niego kuli.

Napisano
  • Autor

No właśnie chodziło mi o nie zwiększanie ilości poly, myślałem że jakoś da się smoth tak ustawić czy coś.

 

Dzięki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności