Mulholland Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 (edytowane) Cześć Zauważyłem, że kiedy robię cylinder albo "loft", to smooth wygładza mi powierzchnie, ale krawędzie zostają połamane. Czy mozna jakoś je zaokrąglić bez zwiększania ilości segmentów? Edytowane 19 Luty 2009 przez Mulholland
Muminek Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Nie widzę tego daj screna. Może zaznacz krawędź i zrób na niej bevela ?
Mulholland Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Dodałęm render. Chodzi o to że sama powierzchnia puszki została wygładzona przez smooth, natomiast krawędzie wciąż są połamane.
Reanimator Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 W takim razie zwieksz sile wygladzania ;) edit: widze, ze chcesz to zrobic bez zwiekszania ilosci poly. Nie, nie da sie zaokraglic sylwetki inaczej, niz wieksza ilosc fejsow. Rozwiazaniem moga byc jeszcze NURBSy.
RA Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 Jeśli masz sześcian, to za chiny ludowe relax nie zrobi z niego kuli.
Mulholland Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 No właśnie chodziło mi o nie zwiększanie ilości poly, myślałem że jakoś da się smoth tak ustawić czy coś. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi