Xardas 666 Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 witam Chciałbym wam pokazać karczmę nad którą właśnie pracuje,ale nie wiem czy dobrze wygląda proszę oceniajcie Krytyka mile widziana
adam_m Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Dlaczego te dachy takie pogięte? Nie lepiej zrobić proste i dodać tex z disp?
Xardas 666 Napisano 20 Luty 2009 Autor Napisano 20 Luty 2009 jeśli chodzi o dach to myślałem o słomie dlatego nie jest prosty i gładki
Ex3 Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 na dachu zrób tab, A, W - set smooth :) bo kłuje w oczy. Niby wszystko dobrze ale polygonów zmarnowałeś na potęgę :) Postaraj się uchwycić bardziej strukturę drewna. Domy ze strzechą to jeszcze pewnie miały ściany z bali drewnianych. Okna też wyglądają bardzo plastikowo i nowocześnie. Są za idealne Rób chamfery gdzie się tylko da bo widać ostre krawędzie wszędzie
Xardas 666 Napisano 25 Luty 2009 Autor Napisano 25 Luty 2009 wybaczcie ale jestem początkujący i chyba źle was zrozumiałem na dachu zrób tab, A, W - set smooth :) no zrobiłem tak i nic się nie zmieniło co zrobiłem nie tak??
Ex3 Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 co można zrobić źle przy wciskaniu trzech przycisków ? :) To może tak, ustaw dla wszystkich polygonów na dachu jedną smooth groupę, czyli wejdź w tryb edycji (tab), zaznacz wszystkie poly ( A ) i wciśnij W i zmenu wybierz set smooth.
Camel Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 właśnie, staraj sie bo to śmiesznie wygląda... :) powodzenia.
Blader Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 A sie spytam tak btw. Czy taka karczma, nie była przypadkiem w Wiedźminie, w którymś chyba pierwszym Akcie :> ?
Xardas 666 Napisano 27 Luty 2009 Autor Napisano 27 Luty 2009 A sie spytam tak btw. Czy taka karczma, nie była przypadkiem w Wiedźminie, w którymś chyba pierwszym Akcie :> ? A tak wzorowałem się właśnie na tej karczmie mam nadzieję że chociaż trochę ją przypomina.Spróbowałem uwzględnić wasze wskazówki i mam nadzieję że wygląda to trochę lepiej .??