Jincheng Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Witam! Chciałbym Wam przedstawic mój najnowszy model którym jest John Deere 5820 Stan podany jest na fotkach prosze o komenty i moze jakies rady I mała zagadka : -- W czym jest robiony Pozdro
Jincheng Napisano 25 Luty 2009 Autor Napisano 25 Luty 2009 nie rozumiem :/ model jest robiony w ac3d więc paru pojęc moge nie znac :P
tob01 Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 wygładzanie krawedzi, nie wiem czy w ac3d, jest taka funkcja, podejrzewam, że nie więc trzeba to zrobić ręcznie, bo jak narazie to sie skaleczyć można
Jincheng Napisano 25 Luty 2009 Autor Napisano 25 Luty 2009 jest taka funkcja ale ten model pojdzie do gry więc jest bardziej low poly :)
Fr3d3k Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 świetny model ! fajnie modelowany detal...nie ma śrubek, nitów czy spawów ale jako ogól nie wygląda ubogo. Dobre teksturki i bedzie cacy.
Jincheng Napisano 26 Luty 2009 Autor Napisano 26 Luty 2009 mój nowy projekt MF 4254 moze troche mało narazie ale będą postępy :) prosze o komenty i piszcie co zmienic pozdro
forestt Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 W poprzednim modelu musisz dopracować tył, bo wygląda bardzo ubogo, na dole link jak powinno to wyglądać, ale w sumie to do gry ma być:) http://www.jordbruk.info/traktor/john_deere_5820_rear.jpg
Jincheng Napisano 27 Luty 2009 Autor Napisano 27 Luty 2009 tak ma on byc do gry tak jak wszystkie z resztą moje modele :D postępy nad MFem komentujcie i krytykujcie
tob01 Napisano 27 Luty 2009 Napisano 27 Luty 2009 strasznie ciemno, na moim wypalonym crt'eku to juz w ogóle ledwo co widać
Jincheng Napisano 27 Luty 2009 Autor Napisano 27 Luty 2009 tutaj z troche lepszym renderem komciajcie :)
Jincheng Napisano 27 Luty 2009 Autor Napisano 27 Luty 2009 hihi bardzo dziękuje za komenty naprawde pomagają kolejne postępy komentujcie
mkeruj Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Zrob jakieś materiały, model jak na początek może być .
tob01 Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 jak obliczasz tak dokładnie procent? ;) jak na początek jest gites
Jincheng Napisano 4 Marzec 2009 Autor Napisano 4 Marzec 2009 (edytowane) zaczynam prace nad Ursusem C-360 3P oto postęp UPDATE proszę o oceny komenty i uwago na temat modelu naprawde bardzo mi ułatwią PoZdRo Edytowane 6 Marzec 2009 przez Jincheng
mkeruj Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 1. Opony do bani, ale to pisalem ci wiele razy. 2. Tylne nadkola są za wysoko zakończone 3. Wyposażenie z tyłu ubogie i w złych proporcjach 4. Fele z przodu mają nało wspólnego z oryginałem, tylne słabo widać 5. Baniak na powietrze zbyt kanciasty i za duży 6. Bardzo słaby detal przy silniku i pod siedzeniem
Jincheng Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 tamte modele ukonczyłem ale nie bede ich pokazywał :P tutaj nowe wypociny proszę o komenty itp.
Rogal Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Ehhh... a czego można się spodziewać od Ac3d. Jeżeli mogę spytać, to do jakiej gry robisz te modele?
Jincheng Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 landwitrschafts simulator 2008 / 2009
Jincheng Napisano 1 Marzec 2010 Autor Napisano 1 Marzec 2010 Witajcie :) Dziś chciałbym odświeżyć mój stary temat. Otóż dużo się zmieniło do tego czasu. zacząłem modelować w C4D (staż około 15h) oto efekty: proszę o komentarze
mkeruj Napisano 1 Marzec 2010 Napisano 1 Marzec 2010 Nie wiem jak sie tam modeluje, ale nie jest źle jak na początek. Pokazuj siatki. Jeśli to do gry - podawaj polycount.
Jincheng Napisano 3 Marzec 2010 Autor Napisano 3 Marzec 2010 zaczepy/ zamknięcia burt poprawie te są tak tylko prowizorycznie :) Proszę o komentarze i uwagi :)
Tomy Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 Naprawdę ładnie a te spawy dodają realizmu, czekam na ładną teksture.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się