Gość krzychu0808 Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Witam... mam problem z nałożeniem tekstury na ścianę bo mi się rozmazuje wygląda to tak: a jak widać po nałożeniu na podłoże jest wszystko ok... i mój 2 problem to coś pogrzebałem w renderowaniu i jak widać na zdjęciu ten rendering jest niezbyt wyraźny.. dla tego screnn obejmuje też opcje renderowania proszę mi powiedzieć jak poprawić jakość renderingu... Pozdrawiam krzychu0808
natas Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 1.Włącz UV w map inup i sprawdź czy masz ustawione na Flat . 2.Włączyłeś Fiesds i wybrałeś Gauss to taki filtr rozmwający .
Gość krzychu0808 Napisano 1 Marzec 2009 Napisano 1 Marzec 2009 Nie mogę znaleźć tych opcji: 1.Włącz UV w map inup i sprawdź czy masz ustawione na Flat .
pedros100 Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 A skoro mowa o materiałach to może ktoś podpowie jak je usunąć całkowicie z projektu. Najlepiej w taki sposób żeby hurtem wszystko wywalić. Z góry thx.
n-pigeon Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 @pedros100 Jeśli powyłączasz wszystkim użytkownika (usera) to po zresetowaniu pliku znikną.
pedros100 Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 A mógłbyś jaśniej bo jeszcze nie jestem zaawansowanym użytkownikiem. O co chodzi z tym userem i jak zresetować plik?
Skoti Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 A mógłbyś jaśniej bo jeszcze nie jestem zaawansowanym użytkownikiem. O co chodzi z tym userem i jak zresetować plik? Obiekty używające materiału są jego użytkownikami - jak nigdzie nie używasz materiału i nie zaznaczysz żeby zapisywał mimo braku użytkowników (F obok nazwy materiału) to po zapisaniu zniknie.
pedros100 Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 Czyli jeśli dobrze zrozumiałem trzeba odłączyć materiały od każdego obiektu tak? Nie ma jakiejś opcji która automatycznie by to zrobiła dla wszystkiego?
n-pigeon Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 Gdyby taka była pewnie byśmy ci o niej powiedzieli. W sumie jest to raczej rzadko spotykana operacja, jak tworzysz materiał to pewnie go potrzebujesz, a jak nie to podczas sesji i tak może zaraz może być potrzebny.
pedros100 Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Czy to samo tyczy się tekstur? Bo usunąłem linki do materiałów i poznikały natomiast w UVImage Editor jest cała lista tekstur które chcę wywalić. Żaden obiekt ich nie używa a mimo to są.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się