Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, od nie dawna coś próbuję osiągnąć w 3d z dość mizernym efektem. Mam dwieście zaczętych prac i żadnej nie mogę/chcę dokończyć. Dlatego, że ja już, od razu chciałbym jakieś świetne rendery robić, ale również dlatego, a raczej głównie dlatego, że mam strasznego rzęcha. Mój komputer jest strasznie kiepski i praca w 3d wymaga częstego przeczekiwania 'zwieszek'.

Od miesiąca przeglądam to forum i z zachwytem i zazdrością oglądam prace pojawiające się tutaj. W końcu postanowiłem wrzucić coś mojego :)

 

To moje pierwsze dwie prace w 3dsmax. Pierwsza mi zajęła 9 godzin...

Druga krócej bo oparta na szkielecie pierwszej :]

Dałem do WIP bo szczerze mówiąc pomimo, że teoretycznie praca mogłaby być skończona wolałbym dodać jakiś bardziej fotorealistyczny render z czym mam niemały problem.

 

saberkw7.jpg

saber3wq3.jpg

 

 

prbamieczaqq0.jpg

 

zblieniemieczli4.jpg

 

skomentujcie proszę jak to wygląda jak na pierwszy raz itd.

no i również proszę o jakieś wskazówki rzecz jasna :)

pozdrawiam

Edytowane przez kamil-kk
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę ładny model. Ale proszę o gładkie kształty i lepsze oparcie sie na referkach ;)

 

powiedz też jaki masz sprzęcik dokładniej :D

Napisano (edytowane)

Dunablaster ----> skoro trochę ładny to dziękuję ;p i poprawię :)

sprzęcik:

2,40 gigahertz Intel Pentium 4

8 kilobyte primary memory cache

512 kilobyte secondary memory cache

NVIDIA GeForce FX 5200

mam go od... no dość dawna. nie wiem czy nie więcej niż 7 lat :]

 

piksar----> dopasować bym dopasował, ale niestety nie za bardzo widzę/wiem jak zmienić teraz nazwę.

 

EDIT: dziękuje bardzo za zmianę nazwy :)

Edytowane przez kamil-kk
Napisano

ja zaczynałem na P4 3GHz, kiedyś na Celeronie 1,7 GHz robiłem 3D.

Co mnie te cache. Proszę podać ile masz Ram'u i jaki program do modelowania jest przrz Ciebie uzywany? :)

Napisano

update :)

 

trochę czasu minęło jak na takie małe poprawki, ale nie miałem do dyspozycji użytkowej mojego komputera.

 

w każdym razie... oto wynik upgradowania. w sumie taka mała poprawka, a od razu lepiej wygląda(tak mi się przynajmniej wydaje)

mieczkumlow.jpg

Napisano

Może byś jakiś stojak dodał? Mapkę HDRI (jakaś podstawowa z maxa), zrób jeszcze laser :]

Jak robisz mentalem (w co wątpie) to do laseru możesz użyć cylindra z zakończonymi ładnie końcami materiału Output :]

Napisano

widze ze połączyłeś motywy ze star wars i zeldy, przynajmniej tak mi sie zdaje przez to logo na tym laserze, zamiast męczyć się z materiałami dodaj, czysty render bez, latwiej bedzie znalezc jakies bledy, ktore od razu bedziesz mogl poprawic, a tak malo czytelny jest ten laser,

zmniejszylbym te przyciski i logo zrobil mniejsze, dodaj moze jakies szczegoly do tego modelu

Napisano

mały up. wykorzystałem ten tutorial, no ale wiadomo że nie o taki niestety laser chodzi i szczerze mówiąc z efektu nie jestem zadowolony(ale tutek i tak przydał się).

 

daje thumbsa bo strasznie duża rozdziałka. w sumie nie pamiętam po co taką ustawiłem i zapomniałem przed renderem zmienić na mniejszą. :]

laser.th.jpg

Napisano

ostrze miecza powinno być w środku białe, tylko poświata kolorowa.

poza tym materiały paskudne :/ wszystko wygląda na taki tandetny chiński plastik. jeśli używasz v-raya może poszukaj sobie bibliotek gotowych materiałów a na pewno ci sie przydadzą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności