Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, od nie dawna coś próbuję osiągnąć w 3d z dość mizernym efektem. Mam dwieście zaczętych prac i żadnej nie mogę/chcę dokończyć. Dlatego, że ja już, od razu chciałbym jakieś świetne rendery robić, ale również dlatego, a raczej głównie dlatego, że mam strasznego rzęcha. Mój komputer jest strasznie kiepski i praca w 3d wymaga częstego przeczekiwania 'zwieszek'.

Od miesiąca przeglądam to forum i z zachwytem i zazdrością oglądam prace pojawiające się tutaj. W końcu postanowiłem wrzucić coś mojego :)

 

To moje pierwsze dwie prace w 3dsmax. Pierwsza mi zajęła 9 godzin...

Druga krócej bo oparta na szkielecie pierwszej :]

Dałem do WIP bo szczerze mówiąc pomimo, że teoretycznie praca mogłaby być skończona wolałbym dodać jakiś bardziej fotorealistyczny render z czym mam niemały problem.

 

saberkw7.jpg

saber3wq3.jpg

 

 

prbamieczaqq0.jpg

 

zblieniemieczli4.jpg

 

skomentujcie proszę jak to wygląda jak na pierwszy raz itd.

no i również proszę o jakieś wskazówki rzecz jasna :)

pozdrawiam

Edytowane przez kamil-kk

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę ładny model. Ale proszę o gładkie kształty i lepsze oparcie sie na referkach ;)

 

powiedz też jaki masz sprzęcik dokładniej :D

Napisano

A ja poproszę o przeczytanie regulaminu i niezwłoczne dopasowanie tytułu wątku do wymagań regulaminowych

Napisano
  • Autor

Dunablaster ----> skoro trochę ładny to dziękuję ;p i poprawię :)

sprzęcik:

2,40 gigahertz Intel Pentium 4

8 kilobyte primary memory cache

512 kilobyte secondary memory cache

NVIDIA GeForce FX 5200

mam go od... no dość dawna. nie wiem czy nie więcej niż 7 lat :]

 

piksar----> dopasować bym dopasował, ale niestety nie za bardzo widzę/wiem jak zmienić teraz nazwę.

 

EDIT: dziękuje bardzo za zmianę nazwy :)

Edytowane przez kamil-kk

Napisano

ja zaczynałem na P4 3GHz, kiedyś na Celeronie 1,7 GHz robiłem 3D.

Co mnie te cache. Proszę podać ile masz Ram'u i jaki program do modelowania jest przrz Ciebie uzywany? :)

Napisano

nie wychodzi ci bo bys chcial wszystko odrazu ,a tak dobrze to nie ma, musisz sie nauczyc cierpliwosci,nie odrazu rzym zbudowali,pozdr

Napisano
  • Autor

Dunablaster ---> 128 Ram'u :|

modeluję w 3dsmaxie 2009 :]

 

Eden-3d----> no niestety mam tego świadomość :)

Napisano

dołóż jeszcze 128 lub do 512, zmien na średniej quality kartę - tanio podrobisz kompa do maxa 2009 ;P

 

albo choć 1 giga RAMu.

Napisano
  • Autor

update :)

 

trochę czasu minęło jak na takie małe poprawki, ale nie miałem do dyspozycji użytkowej mojego komputera.

 

w każdym razie... oto wynik upgradowania. w sumie taka mała poprawka, a od razu lepiej wygląda(tak mi się przynajmniej wydaje)

mieczkumlow.jpg

Napisano

Może byś jakiś stojak dodał? Mapkę HDRI (jakaś podstawowa z maxa), zrób jeszcze laser :]

Jak robisz mentalem (w co wątpie) to do laseru możesz użyć cylindra z zakończonymi ładnie końcami materiału Output :]

Napisano

widze ze połączyłeś motywy ze star wars i zeldy, przynajmniej tak mi sie zdaje przez to logo na tym laserze, zamiast męczyć się z materiałami dodaj, czysty render bez, latwiej bedzie znalezc jakies bledy, ktore od razu bedziesz mogl poprawic, a tak malo czytelny jest ten laser,

zmniejszylbym te przyciski i logo zrobil mniejsze, dodaj moze jakies szczegoly do tego modelu

Napisano
  • Autor

mały up. wykorzystałem ten tutorial, no ale wiadomo że nie o taki niestety laser chodzi i szczerze mówiąc z efektu nie jestem zadowolony(ale tutek i tak przydał się).

 

daje thumbsa bo strasznie duża rozdziałka. w sumie nie pamiętam po co taką ustawiłem i zapomniałem przed renderem zmienić na mniejszą. :]

laser.th.jpg

Napisano

ostrze miecza powinno być w środku białe, tylko poświata kolorowa.

poza tym materiały paskudne :/ wszystko wygląda na taki tandetny chiński plastik. jeśli używasz v-raya może poszukaj sobie bibliotek gotowych materiałów a na pewno ci sie przydadzą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności