Skocz do zawartości

blender - export 3ds i następnie odczyt w maxie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Mam pewien problem... Mianowicie, gdy robię obiekty w blenderze i następnie exportuje je do .3ds to w 3ds max 2008 jest błąd...

"Improper file format" czy coś takiego...

Dodam, że prosty prim (np. box) wyexportowany do maxa nie pokazuje błędu...

Wiecie o co może chodzić?

 

PS: Nie wiem czy to odpowiedni dział, więc z góry przepraszam!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Próbowałem... tylko jednak całkowicie kształty nie są zachowane...

Nie ma sposobu na jakiś lepszy export z blendera do maxa?

Napisano

A jakie to obiekty? Normalne meshe, czy też jakieś partykle/curvsy/kości/jeszcze co innego?

Ew. trzeba w maxie przypisać subsurf na nowo (czyli meshsmooth albo turbosmooth)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności