Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Mam pewien problem... Mianowicie, gdy robię obiekty w blenderze i następnie exportuje je do .3ds to w 3ds max 2008 jest błąd...

"Improper file format" czy coś takiego...

Dodam, że prosty prim (np. box) wyexportowany do maxa nie pokazuje błędu...

Wiecie o co może chodzić?

 

PS: Nie wiem czy to odpowiedni dział, więc z góry przepraszam!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Próbowałem... tylko jednak całkowicie kształty nie są zachowane...

Nie ma sposobu na jakiś lepszy export z blendera do maxa?

Napisano

obj najlepszy, opisz szerzej problem z brakiem zachowania kształtów

Napisano

A jakie to obiekty? Normalne meshe, czy też jakieś partykle/curvsy/kości/jeszcze co innego?

Ew. trzeba w maxie przypisać subsurf na nowo (czyli meshsmooth albo turbosmooth)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności