Napisano 6 Marzec 200916 l Witam! Mam pewien problem... Mianowicie, gdy robię obiekty w blenderze i następnie exportuje je do .3ds to w 3ds max 2008 jest błąd... "Improper file format" czy coś takiego... Dodam, że prosty prim (np. box) wyexportowany do maxa nie pokazuje błędu... Wiecie o co może chodzić? PS: Nie wiem czy to odpowiedni dział, więc z góry przepraszam!
Napisano 6 Marzec 200916 l A próbowałeś eksportować do obj? z tego co wiem to format 3DS nie jest zbyt przyjazny ;)
Napisano 6 Marzec 200916 l Autor Próbowałem... tylko jednak całkowicie kształty nie są zachowane... Nie ma sposobu na jakiś lepszy export z blendera do maxa?
Napisano 7 Marzec 200916 l obj importował mi się dobrze z tym, że trzeba uważać na normalne- innych problemów nie miałem:)
Napisano 7 Marzec 200916 l A jakie to obiekty? Normalne meshe, czy też jakieś partykle/curvsy/kości/jeszcze co innego? Ew. trzeba w maxie przypisać subsurf na nowo (czyli meshsmooth albo turbosmooth)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto