Wirnik Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 (edytowane) Hej, W helpie do vray pojawiły sie nowe tematy w związku z nowymi mozliwosciami vray 15 sp 3. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayenvironmentfog.htm Sa tam gotowe sceny niestety nie wszystkie, Jak jest zrobiony ten dym w animacji w Example 4. Edytowane 7 Marzec 2009 przez Wirnik
SWRSC Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 (edytowane) fog denesity - musisz zmapować to odpowiednią tekstura. EDIT - dopiero teraz zauwazyłem, że chodzi Ci o chmury. "The volumetric textures (density and emission) for this example are provided from a fluid dynamics simulation in the form of 3d textures." Musisz sobie zaanimować jakiegoś procedurala i wyjdzie - właśnie testuje na mapce "smoke" i się fajnie sprawdza. Edytowane 7 Marzec 2009 przez SWRSC
Wirnik Napisano 7 Marzec 2009 Autor Napisano 7 Marzec 2009 (edytowane) Chmury to wiem tworzę gizmo i nadaję mapę, Ale tam na samym dole w example 4 jest pokazana animacja płonącej kuli która generuje dym? http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/images/examples/vrayenvironmentfog/cfd_combined_small.avi Czy to są cząsteczki, jak to zrobić? Edytowane 7 Marzec 2009 przez Wirnik
mirach Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 The volumetric textures (density and emission) for this example are provided from a fluid dynamics simulation czasteczki jakowes. Pierwsze co mi do glowy przychodzi to fume, ale pewnie da sie zrobic innymi systemami, na upartego pewnie i particle flow (chociaz nie nazwal bym tego fluid dynamics :) )
SWRSC Napisano 7 Marzec 2009 Napisano 7 Marzec 2009 na forum jest taki jeden człowiek-cząsteczka. A zwie się Obama aka Leru. Możesz podpytać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się