Napisano 7 Marzec 200916 l Hej, W helpie do vray pojawiły sie nowe tematy w związku z nowymi mozliwosciami vray 15 sp 3. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayenvironmentfog.htm Sa tam gotowe sceny niestety nie wszystkie, Jak jest zrobiony ten dym w animacji w Example 4. Edytowane 7 Marzec 200916 l przez Wirnik
Napisano 7 Marzec 200916 l fog denesity - musisz zmapować to odpowiednią tekstura. EDIT - dopiero teraz zauwazyłem, że chodzi Ci o chmury. "The volumetric textures (density and emission) for this example are provided from a fluid dynamics simulation in the form of 3d textures." Musisz sobie zaanimować jakiegoś procedurala i wyjdzie - właśnie testuje na mapce "smoke" i się fajnie sprawdza. Edytowane 7 Marzec 200916 l przez SWRSC
Napisano 7 Marzec 200916 l Autor Chmury to wiem tworzę gizmo i nadaję mapę, Ale tam na samym dole w example 4 jest pokazana animacja płonącej kuli która generuje dym? http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/images/examples/vrayenvironmentfog/cfd_combined_small.avi Czy to są cząsteczki, jak to zrobić? Edytowane 7 Marzec 200916 l przez Wirnik
Napisano 7 Marzec 200916 l The volumetric textures (density and emission) for this example are provided from a fluid dynamics simulation czasteczki jakowes. Pierwsze co mi do glowy przychodzi to fume, ale pewnie da sie zrobic innymi systemami, na upartego pewnie i particle flow (chociaz nie nazwal bym tego fluid dynamics :) )
Napisano 7 Marzec 200916 l na forum jest taki jeden człowiek-cząsteczka. A zwie się Obama aka Leru. Możesz podpytać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto