Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fog denesity - musisz zmapować to odpowiednią tekstura.

 

EDIT - dopiero teraz zauwazyłem, że chodzi Ci o chmury.

 

"The volumetric textures (density and emission) for this example are provided from a fluid dynamics simulation in the form of 3d textures."

 

Musisz sobie zaanimować jakiegoś procedurala i wyjdzie - właśnie testuje na mapce "smoke" i się fajnie sprawdza.

Edytowane przez SWRSC

Napisano
The volumetric textures (density and emission) for this example are provided from a fluid dynamics simulation

 

czasteczki jakowes. Pierwsze co mi do glowy przychodzi to fume, ale pewnie da sie zrobic innymi systemami, na upartego pewnie i particle flow (chociaz nie nazwal bym tego fluid dynamics :) )

Napisano

na forum jest taki jeden człowiek-cząsteczka. A zwie się Obama aka Leru. Możesz podpytać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności