Skocz do zawartości

[3ds Max 2008] Boolean i niegrzeczne edges


Masło

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż postanowiłem skorzystać z nigdzie niepolecanego Booleana. Po skorzystaniu z wyżej wymienionego modyfikatora, wyskakują wredne edges, które w czasie wykorzystywania TurboSmootha tworzą brzydkie refleksy lub psują model.

Na ten problem natknąłem się, tworząc model wtyczki USB (te dwie dziurki na wtyczce).

Co zrobić by rozprawić się z tymi edges?

W tym modelu, gdybym skasował wredne edges (jest on z modyfikatorem shell), to miałbym sporo pieprzenia się z przywracaniem dziurek...

 

Screeny:

 

Przed Booleanem:

20090310191601.png

 

Po:

20090310192912.png

Edytowane przez Masło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skasuj to wszsytko i zrób tak:

na tym dużym boxie (w którym wycinasz dziurę utworz nowe edgeoopy jak na obrazku (przecięcie się krawędzi wypada pi * oko na środku boka, którym wycinasz). Teraz dopiero Boolean. Powinno zadziałać.

36315188.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności