Skocz do zawartości

[3ds Max 2008] Boolean i niegrzeczne edges


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Otóż postanowiłem skorzystać z nigdzie niepolecanego Booleana. Po skorzystaniu z wyżej wymienionego modyfikatora, wyskakują wredne edges, które w czasie wykorzystywania TurboSmootha tworzą brzydkie refleksy lub psują model.

Na ten problem natknąłem się, tworząc model wtyczki USB (te dwie dziurki na wtyczce).

Co zrobić by rozprawić się z tymi edges?

W tym modelu, gdybym skasował wredne edges (jest on z modyfikatorem shell), to miałbym sporo pieprzenia się z przywracaniem dziurek...

 

Screeny:

 

Przed Booleanem:

20090310191601.png

 

Po:

20090310192912.png

Edytowane przez Masło
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To na czerwono to krojenie nożem czy jak to się w twoim sofcie nazywa.

Na niebiesko to nowe edge jak poprawiamy po boleanie. Ja bym jeszcze dorzucił podział przez środek całej wtyczki.

  • Confused 1
Napisano

Skasuj to wszsytko i zrób tak:

na tym dużym boxie (w którym wycinasz dziurę utworz nowe edgeoopy jak na obrazku (przecięcie się krawędzi wypada pi * oko na środku boka, którym wycinasz). Teraz dopiero Boolean. Powinno zadziałać.

36315188.th.png

Napisano

Dzięki, skorzystałem ze sposobu muminka, tyle że poprostu wyciąłem polygony i zbridgeowałem bordery.

Temat do zamknięcia.

pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności