Masło Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 (edytowane) Otóż postanowiłem skorzystać z nigdzie niepolecanego Booleana. Po skorzystaniu z wyżej wymienionego modyfikatora, wyskakują wredne edges, które w czasie wykorzystywania TurboSmootha tworzą brzydkie refleksy lub psują model. Na ten problem natknąłem się, tworząc model wtyczki USB (te dwie dziurki na wtyczce). Co zrobić by rozprawić się z tymi edges? W tym modelu, gdybym skasował wredne edges (jest on z modyfikatorem shell), to miałbym sporo pieprzenia się z przywracaniem dziurek... Screeny: Przed Booleanem: Po: Edytowane 10 Marzec 2009 przez Masło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 a moze jakis sreen itp? gadanie o wrednych edges zaduzo nie mowi o twoim problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masło Napisano 10 Marzec 2009 Autor Share Napisano 10 Marzec 2009 Przed chwilą edytowałem wiadomość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muminek Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 To na czerwono to krojenie nożem czy jak to się w twoim sofcie nazywa. Na niebiesko to nowe edge jak poprawiamy po boleanie. Ja bym jeszcze dorzucił podział przez środek całej wtyczki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masło Napisano 10 Marzec 2009 Autor Share Napisano 10 Marzec 2009 Poprawiamy tzn. kasujemy i capujemy border? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Skasuj to wszsytko i zrób tak: na tym dużym boxie (w którym wycinasz dziurę utworz nowe edgeoopy jak na obrazku (przecięcie się krawędzi wypada pi * oko na środku boka, którym wycinasz). Teraz dopiero Boolean. Powinno zadziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masło Napisano 11 Marzec 2009 Autor Share Napisano 11 Marzec 2009 Dzięki, skorzystałem ze sposobu muminka, tyle że poprostu wyciąłem polygony i zbridgeowałem bordery. Temat do zamknięcia. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi