Napisano 10 Marzec 200916 l Otóż postanowiłem skorzystać z nigdzie niepolecanego Booleana. Po skorzystaniu z wyżej wymienionego modyfikatora, wyskakują wredne edges, które w czasie wykorzystywania TurboSmootha tworzą brzydkie refleksy lub psują model. Na ten problem natknąłem się, tworząc model wtyczki USB (te dwie dziurki na wtyczce). Co zrobić by rozprawić się z tymi edges? W tym modelu, gdybym skasował wredne edges (jest on z modyfikatorem shell), to miałbym sporo pieprzenia się z przywracaniem dziurek... Screeny: Przed Booleanem: Po: Edytowane 10 Marzec 200916 l przez Masło
Napisano 10 Marzec 200916 l a moze jakis sreen itp? gadanie o wrednych edges zaduzo nie mowi o twoim problemie
Napisano 10 Marzec 200916 l To na czerwono to krojenie nożem czy jak to się w twoim sofcie nazywa. Na niebiesko to nowe edge jak poprawiamy po boleanie. Ja bym jeszcze dorzucił podział przez środek całej wtyczki.
Napisano 10 Marzec 200916 l Skasuj to wszsytko i zrób tak: na tym dużym boxie (w którym wycinasz dziurę utworz nowe edgeoopy jak na obrazku (przecięcie się krawędzi wypada pi * oko na środku boka, którym wycinasz). Teraz dopiero Boolean. Powinno zadziałać.
Napisano 11 Marzec 200916 l Autor Dzięki, skorzystałem ze sposobu muminka, tyle że poprostu wyciąłem polygony i zbridgeowałem bordery. Temat do zamknięcia. pozdro