Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Próbuje znaleźć jakiś workflow na robienie ubranek dla postaci.

Zainteresował mnie ten wątek :

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=66656&page=6&pp=15

 

Rozumiem o co chodzi do pewnego momentu. Jak już zrobi Adaptive Skin z tego retopo to on jest juz wyekstrudowany ? Bo potem jak robi Project All to mu sie krawedzie nie rozwalaja tak jak mi. No chyba ze go ekstruduje po Project All. Tylko jak ? :) I potem on sculptuje srodek ubrania i wierzch tak jak by byly osobnymi obiektami w subtools (kolor). Ale jak to mozliwe ze mu sie krawedzie ubrania trzymaja razem :) ?

 

Macie jakieś pomysły ? Szukam materiałów tłumaczących coś takiego.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

E ,nie po retopo ubranko nie jest wyekstrudowane tylko po prostu w czasie retopo zbudował siatke na grubośc.Potem jak sculptuje to nie subtoole tylko po prostu maska na ubranku(dlatego kolor ciemniejszy).Zresztą możesz go spytać podejrzewam że nawet po polskiemu zrozumie:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.