gryzon Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 Próbuje znaleźć jakiś workflow na robienie ubranek dla postaci. Zainteresował mnie ten wątek : http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=66656&page=6&pp=15 Rozumiem o co chodzi do pewnego momentu. Jak już zrobi Adaptive Skin z tego retopo to on jest juz wyekstrudowany ? Bo potem jak robi Project All to mu sie krawedzie nie rozwalaja tak jak mi. No chyba ze go ekstruduje po Project All. Tylko jak ? :) I potem on sculptuje srodek ubrania i wierzch tak jak by byly osobnymi obiektami w subtools (kolor). Ale jak to mozliwe ze mu sie krawedzie ubrania trzymaja razem :) ? Macie jakieś pomysły ? Szukam materiałów tłumaczących coś takiego.
mafida Napisano 12 Marzec 2009 Napisano 12 Marzec 2009 E ,nie po retopo ubranko nie jest wyekstrudowane tylko po prostu w czasie retopo zbudował siatke na grubośc.Potem jak sculptuje to nie subtoole tylko po prostu maska na ubranku(dlatego kolor ciemniejszy).Zresztą możesz go spytać podejrzewam że nawet po polskiemu zrozumie:D
gryzon Napisano 13 Marzec 2009 Autor Napisano 13 Marzec 2009 Nie zwróciłem uwagi na to :D Jasna sprawa, dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się