Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbuje znaleźć jakiś workflow na robienie ubranek dla postaci.

Zainteresował mnie ten wątek :

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=66656&page=6&pp=15

 

Rozumiem o co chodzi do pewnego momentu. Jak już zrobi Adaptive Skin z tego retopo to on jest juz wyekstrudowany ? Bo potem jak robi Project All to mu sie krawedzie nie rozwalaja tak jak mi. No chyba ze go ekstruduje po Project All. Tylko jak ? :) I potem on sculptuje srodek ubrania i wierzch tak jak by byly osobnymi obiektami w subtools (kolor). Ale jak to mozliwe ze mu sie krawedzie ubrania trzymaja razem :) ?

 

Macie jakieś pomysły ? Szukam materiałów tłumaczących coś takiego.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

E ,nie po retopo ubranko nie jest wyekstrudowane tylko po prostu w czasie retopo zbudował siatke na grubośc.Potem jak sculptuje to nie subtoole tylko po prostu maska na ubranku(dlatego kolor ciemniejszy).Zresztą możesz go spytać podejrzewam że nawet po polskiemu zrozumie:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności