Napisano 12 Marzec 200916 l Próbuje znaleźć jakiś workflow na robienie ubranek dla postaci. Zainteresował mnie ten wątek : http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=66656&page=6&pp=15 Rozumiem o co chodzi do pewnego momentu. Jak już zrobi Adaptive Skin z tego retopo to on jest juz wyekstrudowany ? Bo potem jak robi Project All to mu sie krawedzie nie rozwalaja tak jak mi. No chyba ze go ekstruduje po Project All. Tylko jak ? :) I potem on sculptuje srodek ubrania i wierzch tak jak by byly osobnymi obiektami w subtools (kolor). Ale jak to mozliwe ze mu sie krawedzie ubrania trzymaja razem :) ? Macie jakieś pomysły ? Szukam materiałów tłumaczących coś takiego.
Napisano 12 Marzec 200916 l E ,nie po retopo ubranko nie jest wyekstrudowane tylko po prostu w czasie retopo zbudował siatke na grubośc.Potem jak sculptuje to nie subtoole tylko po prostu maska na ubranku(dlatego kolor ciemniejszy).Zresztą możesz go spytać podejrzewam że nawet po polskiemu zrozumie:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto