mandragora Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 Mam problem z wyginaniem obiektów, próbowałem już niejednymi rodzajami krzywych i za pomocą armature, ale chcę zrobić to za pomocą krzywej i ona źle oddziałowuje na obiekt tak jak widzicie na obrazku. Próbowałem robić krzywe zgodnie z długością obiektu i powyżej tej długości i tak nadal nic dobrego z tego nie wychodziło a Lattice nie jest takie dobre ale jak nie będzie tak jak ja chcę będe musiał posiłkować się Lattice. Co robię źle że tak się dzieje ? Zaznaczony obiekt jest bez oddziaływania krzywej więc widać jak powinien też wyglądać po dodaniu krzywej tak by możliwe było prawidłowe oddziaływanie obiektu.
Gość mizerek Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 ja też jakoś z krzywymi blendera jestem na bakier, ale poradziłem sobie wyexportowaniem vectora z ilustratora. Nastepne importujesz vektor i modyfikujesz. u mnie to zdało egzamin. pozdrawiam
mandragora Napisano 13 Marzec 2009 Autor Napisano 13 Marzec 2009 Tylko, że ja nie mam problemu z krzywymi które w blenderze są nawet fajnie opracowane. Tu chodzi o podłączenie tego pod obiekt. Illustratora nie mam i nie zamierzam mieć bo znowu trzeba było się go uczyć a na orginał i tak mnie nie stac więc pozostaje alternatywne darmowe oprogramowanie i zrobienie tego w blenderze.
sanki Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 ustawiłeś krzywe wyginane i wyginające na 3d curves ?
mandragora Napisano 13 Marzec 2009 Autor Napisano 13 Marzec 2009 ustawiłeś krzywe wyginane i wyginające na 3d curves ?Możesz szerzej. Zacząłem grzebać w armature i przez to dotarłem do IK nawet fajnie mi idzie, pozostal tylko problem tego, że nie łapie całego obiektu tylko częśc z niego ale dobrze wygina, czyli jak powiększyc obszar oddziaływania kości na obiekt, ale nadal chcę wiedziec jak to prawidłowo zrobic za pomocą curve.
natas Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 Zrób obrys krzywymi ,zamień krzywe na meshe ,wypełnij i wytłocz
mandragora Napisano 13 Marzec 2009 Autor Napisano 13 Marzec 2009 nic z tego nie rozumiem. Czyli mam zrobic krzywą zamienić ja na poly //dać modyfikator,jaki ?//wytocz -czyli??//
sanki Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 (edytowane) mandragora, rozumiem, że te fikuśne kształty które masz zrobione to krzywe ? co do armature, to zmień sobie tryb wyświetlania kości na envelope i jak zaznaczysz "stawy" możesz je skalować (klawisz 's') tak żeby obejmowały ci większy obszar. Dodatkowo zwiększ segments w kościach, żeby uzyskać płynniejsze przejścia, podobne do tego jakbyś modyfikował przy użyciu krzywej Edytowane 13 Marzec 2009 przez sanki
mandragora Napisano 13 Marzec 2009 Autor Napisano 13 Marzec 2009 sanki-już kapuje, mam nadzieję tylko że kiedys rozwiąże ten problem z krzywimi. A te fikuśne ksztalty to poly, model ma być użyty w schodach jako poręcz fakt jeszcze trochę pracy nad innymi pierdolkami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się