Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem z wyginaniem obiektów, próbowałem już niejednymi rodzajami krzywych i za pomocą armature, ale chcę zrobić to za pomocą krzywej i ona źle oddziałowuje na obiekt tak jak widzicie na obrazku. Próbowałem robić krzywe zgodnie z długością obiektu i powyżej tej długości i tak nadal nic dobrego z tego nie wychodziło a Lattice nie jest takie dobre ale jak nie będzie tak jak ja chcę będe musiał posiłkować się Lattice. Co robię źle że tak się dzieje ? Zaznaczony obiekt jest bez oddziaływania krzywej więc widać jak powinien też wyglądać po dodaniu krzywej tak by możliwe było prawidłowe oddziaływanie obiektu.

krzywa.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja też jakoś z krzywymi blendera jestem na bakier, ale poradziłem sobie wyexportowaniem vectora z ilustratora. Nastepne importujesz vektor i modyfikujesz. u mnie to zdało egzamin. pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Tylko, że ja nie mam problemu z krzywymi które w blenderze są nawet fajnie opracowane. Tu chodzi o podłączenie tego pod obiekt. Illustratora nie mam i nie zamierzam mieć bo znowu trzeba było się go uczyć a na orginał i tak mnie nie stac więc pozostaje alternatywne darmowe oprogramowanie i zrobienie tego w blenderze.

Napisano
  • Autor
ustawiłeś krzywe wyginane i wyginające na 3d curves ?
Możesz szerzej. Zacząłem grzebać w armature i przez to dotarłem do IK nawet fajnie mi idzie, pozostal tylko problem tego, że nie łapie całego obiektu tylko częśc z niego ale dobrze wygina, czyli jak powiększyc obszar oddziaływania kości na obiekt, ale nadal chcę wiedziec jak to prawidłowo zrobic za pomocą curve.
Napisano
  • Autor

nic z tego nie rozumiem. Czyli mam zrobic krzywą zamienić ja na poly //dać modyfikator,jaki ?//wytocz -czyli??//

Napisano

mandragora, rozumiem, że te fikuśne kształty które masz zrobione to krzywe ?

co do armature, to zmień sobie tryb wyświetlania kości na envelope i jak zaznaczysz "stawy" możesz je skalować (klawisz 's') tak żeby obejmowały ci większy obszar. Dodatkowo zwiększ segments w kościach, żeby uzyskać płynniejsze przejścia, podobne do tego jakbyś modyfikował przy użyciu krzywej

Edytowane przez sanki

Napisano
  • Autor

sanki-już kapuje, mam nadzieję tylko że kiedys rozwiąże ten problem z krzywimi. A te fikuśne ksztalty to poly, model ma być użyty w schodach jako poręcz fakt jeszcze trochę pracy nad innymi pierdolkami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.