Muminek Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 Cześć. Generuje mapę normali na wypukłym tekście położonym na płaszczyźnie. Teraz potrzebuje ją odwrócić żeby były litery wgłębione w powierzchnie. Robienie wgłębionych liter na modelu jest zbyt czasochłonne :/
vrocker Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 Hej. Otwórz normal mapę w szopie wejdź do zielonego kanału i go odwróć image->adjustments->invert Sposób masz opisany tutaj w 4:30 minucie http://www.wonderhowto.com/how-to/video/how-to-generate-normal-maps-in-maya-196587/
SWRSC Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 albo w maxie invert Y, invert X i invert Z, lub invert green channel...jakoś tak jest to nazwane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się