Skocz do zawartości

Biblioteka_dużo książek na półkach


Faun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chcę zmajstrować krótką animację we wnętrzu dużej biblioteki. Będzie kilka zbliżeń na regały, więc zamierzam wymodelować i oteksturować część książek w miarę dokładnie. Ale jak zasymulować mnogość książek na półkach w całej bibliotece? Najprościej będzie wrzucić teksturę (zdjęcie książek na regałach) na jakiś prosty obiekt, ale nie wiem czy efekt będzie zadowalający. Może macie pomysły, w jaki sposób podejść do tematu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na pierwszym planie: wymodelowane, na dalszych - displace'm i bumpem, teksturą.

Postaraj się stworzyć taki układ regałów, by wysokość książek nie rózniła się zbytnio od wysokości półek. Wówczas nie będzie problemu z markowaniem szpar pomiedzy wierzchem książek a dnem półki ponad nimi. Wystarczy czerń w teksturze pomiędzy ksiązkami a półką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie robiłem grupy książek i potem je ręcznie rozmieszczałem. W sumie tekstur książek miałem chyba ze 20, czasami te same tekstury były przypisane do różnych wielkościowo książek. Niektóre potem w grupach jeszcze troszkę przemieszczałem i lekko obracałem. Ale i tak efekt nie był dość rzeczywisty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności