Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

A więc ok. 3 dni temu zacząłem zabawę z Max 3D. Zrobiłem parę prostrzych tutoriali i wziąłem się za tutorial wnętrza. Zrobiłem schematem, żeby skumać o co chodzi więc rozmieszczenie i bryły są dość podobne - tekstury własne.

 

Sam nie zrobiłem jedynie TV i kieliszka - z powodu braku czasu niestety.

 

Nie jest to wersja finalna - myślę, że jeszcze coś zmienię itd.

 

A więc wyszło coś takiego:

2uer1uw.jpg

 

Vray + 3D Max.

 

Renderowałem na E5300@ 2,9GHZ, 9800GT.

 

Proszę o krytykę.

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

serwus :)

spoko to wyglada, a biorac pod uwage ile siedzisz w 3D to rewelacja. Jesli utrzymalbys tempo postępów to bedziesz mistrzem :)

Dobrze , ze pomyslales o opisaniu nie swojich modeli - i to jest spoko. Kieliczek bym sobie darowal, bo nie wyglada dobrze ( złe shadery).

Wyglada to spoki, i kierunek jest dobry :)

 

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Siema

Moje początki były o wiele gorsze tak ze całkiem spoko :) ale...

 

- Perspektywa tła nie pasuje i jest chyba lekko przejaskrawione

- uderza mnie też troszkę brak szyby (wystarczyłby box przeźroczysty z lekką nutką REFLECTION a jakbyś miał problem z puszczania przez niego światła to zrobić to na dwa razy i wmontować w np. Photoshopie)

- niektóre poduszki chyba lewitują (i popracować nad ich modelem ;) )

- chciałbyś mieć taki obrazek w takim pokoju? :D

- chyba coś nie gra z teksturą drewna na drzwiach

- tekstura podłogi mi nie siedzi, w ogóle popracuj nad ich doborem

- jak chcesz zaoszczędzić czasu na robienie kieliszków ( i innych owalnych obiektów) proponuje zerknąć na modyfikator Lathe.

- tekstura na szwach pościeli nie idzie po zaokrągleniu, trochę Ci się chyba nie chciało ;)

 

... ale nie mnie oceniać :D

Fajnie jest, życzę powodzenia i szybkiego rozwoju.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za opinie i spróbuję to naprawić. Tekstury nie są idealne, gdyż żeby zobaczyć jak wyglądają muszę renderować (tak mam kolorowe).

 

Szyba ma boxa o tych parametrach co kieliszek, ale spróbuję tak jak ty mówisz.

 

Poduszki nie są idealne bo jeszcze nie wiem jak je dokładnie zrobić.

 

Obrazek to pierwszy lepszy znaleziony w necie :) Dziś może zmodyfikuję ramę na antyramę.

 

Materac mi właśnie troche nie wyszedł ... nie wyszedł taki jak na out'cie w tutku tylko zaokrąglony i nie wiedziałem jak to zmienić - dziś próbuję poprawić.

 

ps. Jak skończe ten to spróbuję zrobić jakieś inne wnętrze - wtedy wyjdzie co potrafię :)

Edytowane przez xbit

Napisano

no naprawdę Ci ładnie idzie. szkoda że to drewno trochę nienaturalne i cienie takie strasznie ciemne. Pozdrawiam :)

Napisano
  • Autor

Przyjdę do chaty to spróbuję to popoprawiać :P

Napisano

Do drzwi dodaj UVW Map i zrób tam box, klamka to pewnie 2x box to zmień uchwyt na cylinder i wygnij bendem, a jak nie chcesz to chociaż użyj chamfer. Łóżko..hymmm.. też dodaj uvw map nie chodzi mi tu o materac tylko to drewniane i zrób coś żeby tak nie błyszczało :]

Napisano

Pamiętam, jak sam przerabiałem ten tutorial, ale nie dokończyłem - nie chciało mi się :P Tak na moje laickie oko to poduszki są jakieś nie teges i materiał łóżka - wygląda raczej jak nagrobek :P Ale ogólnie, jak na kilka dni pracy z maxem to bardzo dobrze jest. A i jeszcze przyczepiłbym się do tego kieliszka, moim zdaniem zupełnie zbędny.

Napisano
  • Autor

Właśnie renderuje się poprawione wnętrze... chyba wersja już finalna :) Nie będę tego ciągnął tylko zacznę porządnie brać się do roboty z wizją mojego pokoju :)

 

ps. Jak możecie to powiedźcie co dokładnie ustawić aby:

1. Zrobić szybę w oknie - zajlepiej z materiałami VRay

2. Jak zrobić aby obraz np. w monitorze się odbijał tak jak na prawdę?

3. http://www.leroymerlin.pl/multimedia-storage/fb/2b/4344b8986f0477ee26a8ff2224f5-40087040_d.jpg - jak zrobić takie coś :)?

Napisano

co do punktu 3 - modeluj proste bazowe szkiełko potem możesz zrobic w odcieniach szarości bump/displace aby poszło Ci ładnie to szkiełko :)

 

UV na drzwiach jest dziwny, nałóź Planar albo Cubic UV :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady :) Teraz renederuje się finalna wersja tego to nie będę już wprowadzał poprawek, ponieważ chcę zrobić coś bardziej własnego - i chyba to będzie mój pokój i nad tym będę pracował ;)

 

ps. W finalnym będzie: zmienione poduszki, obraz, kolor ścian, tekstury podłogi i łóżka, lekko dopracowana klamka i troszeczkie zmieniony widok za oknem i brak kieliszka xD

 

ps 2. A w tym czasie mam jeszcze jedno pytanko: Jakie ustawienia ustawiać w OUTPUT SIZE w RENDER SETUP?

 

pozdr

Napisano
  • Autor

1q520o.jpg

 

ps. wiem że drzwi latają ale już nie będę na nowo renderował :)

Napisano

jak nabierzesz troszkę wenki to przynieś dalsze renderki. pytanie: ile Ci to trwa : ))

Napisano
  • Autor

,,pytanie: ile Ci to trwa : )) "

 

Co? Nabranie weny xD?

Napisano
  • Autor

A więc podsumowując praca na górze jest finalna i biorę się (na 70%) za mój pokój :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności