Napisano 25 Marzec 200916 l Witam! A więc ok. 3 dni temu zacząłem zabawę z Max 3D. Zrobiłem parę prostrzych tutoriali i wziąłem się za tutorial wnętrza. Zrobiłem schematem, żeby skumać o co chodzi więc rozmieszczenie i bryły są dość podobne - tekstury własne. Sam nie zrobiłem jedynie TV i kieliszka - z powodu braku czasu niestety. Nie jest to wersja finalna - myślę, że jeszcze coś zmienię itd. A więc wyszło coś takiego: Vray + 3D Max. Renderowałem na E5300@ 2,9GHZ, 9800GT. Proszę o krytykę.
Napisano 25 Marzec 200916 l serwus :) spoko to wyglada, a biorac pod uwage ile siedzisz w 3D to rewelacja. Jesli utrzymalbys tempo postępów to bedziesz mistrzem :) Dobrze , ze pomyslales o opisaniu nie swojich modeli - i to jest spoko. Kieliczek bym sobie darowal, bo nie wyglada dobrze ( złe shadery). Wyglada to spoki, i kierunek jest dobry :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 25 Marzec 200916 l Siema Moje początki były o wiele gorsze tak ze całkiem spoko :) ale... - Perspektywa tła nie pasuje i jest chyba lekko przejaskrawione - uderza mnie też troszkę brak szyby (wystarczyłby box przeźroczysty z lekką nutką REFLECTION a jakbyś miał problem z puszczania przez niego światła to zrobić to na dwa razy i wmontować w np. Photoshopie) - niektóre poduszki chyba lewitują (i popracować nad ich modelem ;) ) - chciałbyś mieć taki obrazek w takim pokoju? :D - chyba coś nie gra z teksturą drewna na drzwiach - tekstura podłogi mi nie siedzi, w ogóle popracuj nad ich doborem - jak chcesz zaoszczędzić czasu na robienie kieliszków ( i innych owalnych obiektów) proponuje zerknąć na modyfikator Lathe. - tekstura na szwach pościeli nie idzie po zaokrągleniu, trochę Ci się chyba nie chciało ;) ... ale nie mnie oceniać :D Fajnie jest, życzę powodzenia i szybkiego rozwoju. Pozdrawiam
Napisano 26 Marzec 200916 l Autor Dzięki za opinie i spróbuję to naprawić. Tekstury nie są idealne, gdyż żeby zobaczyć jak wyglądają muszę renderować (tak mam kolorowe). Szyba ma boxa o tych parametrach co kieliszek, ale spróbuję tak jak ty mówisz. Poduszki nie są idealne bo jeszcze nie wiem jak je dokładnie zrobić. Obrazek to pierwszy lepszy znaleziony w necie :) Dziś może zmodyfikuję ramę na antyramę. Materac mi właśnie troche nie wyszedł ... nie wyszedł taki jak na out'cie w tutku tylko zaokrąglony i nie wiedziałem jak to zmienić - dziś próbuję poprawić. ps. Jak skończe ten to spróbuję zrobić jakieś inne wnętrze - wtedy wyjdzie co potrafię :) Edytowane 26 Marzec 200916 l przez xbit
Napisano 26 Marzec 200916 l no naprawdę Ci ładnie idzie. szkoda że to drewno trochę nienaturalne i cienie takie strasznie ciemne. Pozdrawiam :)
Napisano 26 Marzec 200916 l Do drzwi dodaj UVW Map i zrób tam box, klamka to pewnie 2x box to zmień uchwyt na cylinder i wygnij bendem, a jak nie chcesz to chociaż użyj chamfer. Łóżko..hymmm.. też dodaj uvw map nie chodzi mi tu o materac tylko to drewniane i zrób coś żeby tak nie błyszczało :]
Napisano 26 Marzec 200916 l Pamiętam, jak sam przerabiałem ten tutorial, ale nie dokończyłem - nie chciało mi się :P Tak na moje laickie oko to poduszki są jakieś nie teges i materiał łóżka - wygląda raczej jak nagrobek :P Ale ogólnie, jak na kilka dni pracy z maxem to bardzo dobrze jest. A i jeszcze przyczepiłbym się do tego kieliszka, moim zdaniem zupełnie zbędny.
Napisano 26 Marzec 200916 l Autor Właśnie renderuje się poprawione wnętrze... chyba wersja już finalna :) Nie będę tego ciągnął tylko zacznę porządnie brać się do roboty z wizją mojego pokoju :) ps. Jak możecie to powiedźcie co dokładnie ustawić aby: 1. Zrobić szybę w oknie - zajlepiej z materiałami VRay 2. Jak zrobić aby obraz np. w monitorze się odbijał tak jak na prawdę? 3. http://www.leroymerlin.pl/multimedia-storage/fb/2b/4344b8986f0477ee26a8ff2224f5-40087040_d.jpg - jak zrobić takie coś :)?
Napisano 26 Marzec 200916 l co do punktu 3 - modeluj proste bazowe szkiełko potem możesz zrobic w odcieniach szarości bump/displace aby poszło Ci ładnie to szkiełko :) UV na drzwiach jest dziwny, nałóź Planar albo Cubic UV :)
Napisano 26 Marzec 200916 l Autor Dzięki za rady :) Teraz renederuje się finalna wersja tego to nie będę już wprowadzał poprawek, ponieważ chcę zrobić coś bardziej własnego - i chyba to będzie mój pokój i nad tym będę pracował ;) ps. W finalnym będzie: zmienione poduszki, obraz, kolor ścian, tekstury podłogi i łóżka, lekko dopracowana klamka i troszeczkie zmieniony widok za oknem i brak kieliszka xD ps 2. A w tym czasie mam jeszcze jedno pytanko: Jakie ustawienia ustawiać w OUTPUT SIZE w RENDER SETUP? pozdr
Napisano 26 Marzec 200916 l jak nabierzesz troszkę wenki to przynieś dalsze renderki. pytanie: ile Ci to trwa : ))
Napisano 26 Marzec 200916 l Autor A więc podsumowując praca na górze jest finalna i biorę się (na 70%) za mój pokój :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto