xbit Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Witam! A więc ok. 3 dni temu zacząłem zabawę z Max 3D. Zrobiłem parę prostrzych tutoriali i wziąłem się za tutorial wnętrza. Zrobiłem schematem, żeby skumać o co chodzi więc rozmieszczenie i bryły są dość podobne - tekstury własne. Sam nie zrobiłem jedynie TV i kieliszka - z powodu braku czasu niestety. Nie jest to wersja finalna - myślę, że jeszcze coś zmienię itd. A więc wyszło coś takiego: Vray + 3D Max. Renderowałem na E5300@ 2,9GHZ, 9800GT. Proszę o krytykę.
kannu Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 serwus :) spoko to wyglada, a biorac pod uwage ile siedzisz w 3D to rewelacja. Jesli utrzymalbys tempo postępów to bedziesz mistrzem :) Dobrze , ze pomyslales o opisaniu nie swojich modeli - i to jest spoko. Kieliczek bym sobie darowal, bo nie wyglada dobrze ( złe shadery). Wyglada to spoki, i kierunek jest dobry :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Godzil Napisano 25 Marzec 2009 Napisano 25 Marzec 2009 Siema Moje początki były o wiele gorsze tak ze całkiem spoko :) ale... - Perspektywa tła nie pasuje i jest chyba lekko przejaskrawione - uderza mnie też troszkę brak szyby (wystarczyłby box przeźroczysty z lekką nutką REFLECTION a jakbyś miał problem z puszczania przez niego światła to zrobić to na dwa razy i wmontować w np. Photoshopie) - niektóre poduszki chyba lewitują (i popracować nad ich modelem ;) ) - chciałbyś mieć taki obrazek w takim pokoju? :D - chyba coś nie gra z teksturą drewna na drzwiach - tekstura podłogi mi nie siedzi, w ogóle popracuj nad ich doborem - jak chcesz zaoszczędzić czasu na robienie kieliszków ( i innych owalnych obiektów) proponuje zerknąć na modyfikator Lathe. - tekstura na szwach pościeli nie idzie po zaokrągleniu, trochę Ci się chyba nie chciało ;) ... ale nie mnie oceniać :D Fajnie jest, życzę powodzenia i szybkiego rozwoju. Pozdrawiam
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 (edytowane) Dzięki za opinie i spróbuję to naprawić. Tekstury nie są idealne, gdyż żeby zobaczyć jak wyglądają muszę renderować (tak mam kolorowe). Szyba ma boxa o tych parametrach co kieliszek, ale spróbuję tak jak ty mówisz. Poduszki nie są idealne bo jeszcze nie wiem jak je dokładnie zrobić. Obrazek to pierwszy lepszy znaleziony w necie :) Dziś może zmodyfikuję ramę na antyramę. Materac mi właśnie troche nie wyszedł ... nie wyszedł taki jak na out'cie w tutku tylko zaokrąglony i nie wiedziałem jak to zmienić - dziś próbuję poprawić. ps. Jak skończe ten to spróbuję zrobić jakieś inne wnętrze - wtedy wyjdzie co potrafię :) Edytowane 26 Marzec 2009 przez xbit
Camel Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 no naprawdę Ci ładnie idzie. szkoda że to drewno trochę nienaturalne i cienie takie strasznie ciemne. Pozdrawiam :)
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Przyjdę do chaty to spróbuję to popoprawiać :P
kłapouchy Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Do drzwi dodaj UVW Map i zrób tam box, klamka to pewnie 2x box to zmień uchwyt na cylinder i wygnij bendem, a jak nie chcesz to chociaż użyj chamfer. Łóżko..hymmm.. też dodaj uvw map nie chodzi mi tu o materac tylko to drewniane i zrób coś żeby tak nie błyszczało :]
Wizjoner Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Pamiętam, jak sam przerabiałem ten tutorial, ale nie dokończyłem - nie chciało mi się :P Tak na moje laickie oko to poduszki są jakieś nie teges i materiał łóżka - wygląda raczej jak nagrobek :P Ale ogólnie, jak na kilka dni pracy z maxem to bardzo dobrze jest. A i jeszcze przyczepiłbym się do tego kieliszka, moim zdaniem zupełnie zbędny.
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Właśnie renderuje się poprawione wnętrze... chyba wersja już finalna :) Nie będę tego ciągnął tylko zacznę porządnie brać się do roboty z wizją mojego pokoju :) ps. Jak możecie to powiedźcie co dokładnie ustawić aby: 1. Zrobić szybę w oknie - zajlepiej z materiałami VRay 2. Jak zrobić aby obraz np. w monitorze się odbijał tak jak na prawdę? 3. http://www.leroymerlin.pl/multimedia-storage/fb/2b/4344b8986f0477ee26a8ff2224f5-40087040_d.jpg - jak zrobić takie coś :)?
duff Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Ad 3.Nie modeluj musisz, użyć odpowiedniego materiału.
Camel Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 co do punktu 3 - modeluj proste bazowe szkiełko potem możesz zrobic w odcieniach szarości bump/displace aby poszło Ci ładnie to szkiełko :) UV na drzwiach jest dziwny, nałóź Planar albo Cubic UV :)
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 Dzięki za rady :) Teraz renederuje się finalna wersja tego to nie będę już wprowadzał poprawek, ponieważ chcę zrobić coś bardziej własnego - i chyba to będzie mój pokój i nad tym będę pracował ;) ps. W finalnym będzie: zmienione poduszki, obraz, kolor ścian, tekstury podłogi i łóżka, lekko dopracowana klamka i troszeczkie zmieniony widok za oknem i brak kieliszka xD ps 2. A w tym czasie mam jeszcze jedno pytanko: Jakie ustawienia ustawiać w OUTPUT SIZE w RENDER SETUP? pozdr
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 ps. wiem że drzwi latają ale już nie będę na nowo renderował :)
Camel Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 jak nabierzesz troszkę wenki to przynieś dalsze renderki. pytanie: ile Ci to trwa : ))
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 ,,pytanie: ile Ci to trwa : )) " Co? Nabranie weny xD?
xbit Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 A więc podsumowując praca na górze jest finalna i biorę się (na 70%) za mój pokój :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się