artz Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 (edytowane) Domek spalony do połowy, model do gry, tekstura 2048x2048, tri 3832. http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render50.jpg[/url] http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render48.jpg http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render47.jpg http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render49.jpg siatka: http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render45.jpg http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render44.jpg diffuse: http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/spalony_domek.jpg normal: http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/spalony_domek_n.jpg Edytowane 30 Marzec 2009 przez artz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 29 Marzec 2009 Share Napisano 29 Marzec 2009 o Bardzo ladnie sie prezentuje, fajna texturka, milo popatrzec ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 30 Marzec 2009 Share Napisano 30 Marzec 2009 Niepotrzebnie dawałeś każdą deskę osobno, jeśli nie ma jakichś konkretniejszych prześwitów. Tekstura mimo rozmiaru trochę się rozmywa, może to kwestia współgrania z normalem, albo samej prezentacji modelu. Ogólnie fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 6 Kwiecień 2009 Share Napisano 6 Kwiecień 2009 Przyczepie się:) Spalone domy nie mają prostych drewnianych belek. Zwykle wiązania puszczają , delki nie sterczą idealnie prosto. Dach sie zapada. Drewno sie wypala, zmienia kształt, zrobiłeś to w paru miejscach, ale nie jest to konsekwentne: te deseczki na dachu jako najcieńsze zjarałyby sie całkiem, pozostałyby tylko największe drewnianie elementy ( okiennice powinny sie przynajmniej nadpalić..) Dachówki czy strzecha całkiem znikła - chyba wyparowała bo nie widze żadnych resztek:) Tak samo ściany, przydałoby sie pare segmentów rozrzuconych gdzieniegdzie. Ładnie by to urozmaiciło bryłe (zamiast tych rachitycznych listewek na dachu). Na teksturze fajnie byłoby widzieć konsekwencje - tam gdzie masz spalone elementy sasiadujące z innym materiałem nie widać tego. Dym uchodzi przez okna, zostawia czarne ślady nad oknami. Ogólnie, przejście od spalonego do nie-spalonego powinno być płynne. Tekstura spalonego drewna: spalone drewno jako takie jest czarne, jasno-szary kolor bierze sie ze speculara - wiec daj ciemny (prawie czarny) diffuse i jasny specular. Normalka - to zdaje sie filtr fotoszopowy. Można o wiele lepiej to w 3 minuty zrobić. Ogólnie za bardzo "wytłoczyłeś" malutkie detale. Tutaj tutorial http://www.cgtextures.com/content.php?action=tutorial&name=normalmap Ewentualnie możesz w PShopie ręcznie grayscale do normalki zrobić - podmalować szpary między deskami itp. Jak prezentujesz - to daj jedno światło directional, dodatkowo ambient i tyle. Bo prawde mówiac to trudno w tym oświetleniu detale dostrzec. Powodzenia! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shergar Napisano 6 Kwiecień 2009 Share Napisano 6 Kwiecień 2009 Gutek jedyne co na obronę mogę powiedzieć to to, że to nie był zwyczajny ogień tylko taka duża i brzydka magiczna eksplozja, która trochę zahaczyła o tę chatkę. Po tym czymś rozszalała się burza z deszczykiem więc chatka zbyt długo nie płonęła. Fakt, że łaty są zbyt doskonałe. Do reszty uwag nie mam uwag :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się