Skocz do zawartości

Obiekt 3D: domek, spalony do połowy


artz

Rekomendowane odpowiedzi

Domek spalony do połowy, model do gry, tekstura 2048x2048, tri 3832.

 

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render50.jpg[/url]

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render48.jpg

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render47.jpg

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render49.jpg

 

siatka:

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render45.jpg

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render44.jpg

 

diffuse:

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/spalony_domek.jpg

 

normal:

http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/spalony_domek_n.jpg

Edytowane przez artz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niepotrzebnie dawałeś każdą deskę osobno, jeśli nie ma jakichś konkretniejszych prześwitów. Tekstura mimo rozmiaru trochę się rozmywa, może to kwestia współgrania z normalem, albo samej prezentacji modelu. Ogólnie fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepie się:)

Spalone domy nie mają prostych drewnianych belek.

Zwykle wiązania puszczają , delki nie sterczą idealnie prosto.

Dach sie zapada.

Drewno sie wypala, zmienia kształt, zrobiłeś to w paru miejscach, ale nie jest to konsekwentne: te deseczki na dachu jako najcieńsze zjarałyby sie całkiem, pozostałyby tylko największe drewnianie elementy ( okiennice powinny sie przynajmniej nadpalić..)

Dachówki czy strzecha całkiem znikła - chyba wyparowała bo nie widze żadnych resztek:)

Tak samo ściany, przydałoby sie pare segmentów rozrzuconych gdzieniegdzie.

 

Ładnie by to urozmaiciło bryłe (zamiast tych rachitycznych listewek na dachu).

 

Na teksturze fajnie byłoby widzieć konsekwencje - tam gdzie masz spalone elementy sasiadujące z innym materiałem nie widać tego.

Dym uchodzi przez okna, zostawia czarne ślady nad oknami.

 

Ogólnie, przejście od spalonego do nie-spalonego powinno być płynne.

 

Tekstura spalonego drewna: spalone drewno jako takie jest czarne, jasno-szary kolor bierze sie ze speculara - wiec daj ciemny (prawie czarny) diffuse i jasny specular.

 

Normalka - to zdaje sie filtr fotoszopowy. Można o wiele lepiej to w 3 minuty zrobić.

Ogólnie za bardzo "wytłoczyłeś" malutkie detale.

Tutaj tutorial http://www.cgtextures.com/content.php?action=tutorial&name=normalmap

Ewentualnie możesz w PShopie ręcznie grayscale do normalki zrobić - podmalować szpary między deskami itp.

 

Jak prezentujesz - to daj jedno światło directional, dodatkowo ambient i tyle.

Bo prawde mówiac to trudno w tym oświetleniu detale dostrzec.

 

Powodzenia!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gutek jedyne co na obronę mogę powiedzieć to to, że to nie był zwyczajny ogień tylko taka duża i brzydka magiczna eksplozja, która trochę zahaczyła o tę chatkę. Po tym czymś rozszalała się burza z deszczykiem więc chatka zbyt długo nie płonęła.

 

Fakt, że łaty są zbyt doskonałe.

 

Do reszty uwag nie mam uwag :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności