adek Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 CrackArt to nowa open source'owa platforma produkcyjna do grafiki 3D. Jej bazę stanowi silnik SceneEngine i zorientowane obiektowo biblioteki. Ciekawostką jest licencja, która zezwala na tworzenie dodatków współpracujących z komercyjnymi aplikacjami takimi jak Maya czy 3ds max. Projekt zawiera m.in. import/eksport pluginów dla 3ds max oraz Maya. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=578
Meri Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Program obecnie w wersji alfa, na dodatek bardzo niestabilny, zawiesic udalo mi sie go w 3 minuty, ustawiajac scale limit >.>
Likki Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Coś jakoś nie bardzo da się zassać ten program... Ale ogólnie się chwali, że pojawiają się nowe programy 3D za darmo, a jeszcze lepiej, że open source. Kto wie, może za 2-3 lata będzie to konkurencja dla Blendera? ;)
n-pigeon Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 @Likki To już chyba niemożliwe :D Po za tym, kiedyś sculpt który teraz jest w Blenderze był osobnym programem, ale twórca od początku miał zamiar go wcielić do Blendera, wiec może nie będzie powtórki z rozrywki, ale ja nie mam nic przeciwko :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się