Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

CrackArt to nowa open source'owa platforma produkcyjna do grafiki 3D. Jej bazę stanowi silnik SceneEngine i zorientowane obiektowo biblioteki. Ciekawostką jest licencja, która zezwala na tworzenie dodatków współpracujących z komercyjnymi aplikacjami takimi jak Maya czy 3ds max. Projekt zawiera m.in. import/eksport pluginów dla 3ds max oraz Maya.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=578

 

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Coś jakoś nie bardzo da się zassać ten program...

 

Ale ogólnie się chwali, że pojawiają się nowe programy 3D za darmo, a jeszcze lepiej, że open source. Kto wie, może za 2-3 lata będzie to konkurencja dla Blendera? ;)

Napisano

@Likki

To już chyba niemożliwe :D Po za tym, kiedyś sculpt który teraz jest w Blenderze był osobnym programem, ale twórca od początku miał zamiar go wcielić do Blendera, wiec może nie będzie powtórki z rozrywki, ale ja nie mam nic przeciwko :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności