Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

CrackArt to nowa open source'owa platforma produkcyjna do grafiki 3D. Jej bazę stanowi silnik SceneEngine i zorientowane obiektowo biblioteki. Ciekawostką jest licencja, która zezwala na tworzenie dodatków współpracujących z komercyjnymi aplikacjami takimi jak Maya czy 3ds max. Projekt zawiera m.in. import/eksport pluginów dla 3ds max oraz Maya.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=578

 

 

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Program obecnie w wersji alfa, na dodatek bardzo niestabilny, zawiesic udalo mi sie go w 3 minuty, ustawiajac scale limit >.>

Napisano

Coś jakoś nie bardzo da się zassać ten program...

 

Ale ogólnie się chwali, że pojawiają się nowe programy 3D za darmo, a jeszcze lepiej, że open source. Kto wie, może za 2-3 lata będzie to konkurencja dla Blendera? ;)

Napisano

@Likki

To już chyba niemożliwe :D Po za tym, kiedyś sculpt który teraz jest w Blenderze był osobnym programem, ale twórca od początku miał zamiar go wcielić do Blendera, wiec może nie będzie powtórki z rozrywki, ale ja nie mam nic przeciwko :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności