Napisano 31 Marzec 200915 l CrackArt to nowa open source'owa platforma produkcyjna do grafiki 3D. Jej bazę stanowi silnik SceneEngine i zorientowane obiektowo biblioteki. Ciekawostką jest licencja, która zezwala na tworzenie dodatków współpracujących z komercyjnymi aplikacjami takimi jak Maya czy 3ds max. Projekt zawiera m.in. import/eksport pluginów dla 3ds max oraz Maya. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=578
Napisano 1 Kwiecień 200915 l Program obecnie w wersji alfa, na dodatek bardzo niestabilny, zawiesic udalo mi sie go w 3 minuty, ustawiajac scale limit >.>
Napisano 1 Kwiecień 200915 l Coś jakoś nie bardzo da się zassać ten program... Ale ogólnie się chwali, że pojawiają się nowe programy 3D za darmo, a jeszcze lepiej, że open source. Kto wie, może za 2-3 lata będzie to konkurencja dla Blendera? ;)
Napisano 1 Kwiecień 200915 l @Likki To już chyba niemożliwe :D Po za tym, kiedyś sculpt który teraz jest w Blenderze był osobnym programem, ale twórca od początku miał zamiar go wcielić do Blendera, wiec może nie będzie powtórki z rozrywki, ale ja nie mam nic przeciwko :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto