Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Ostatnio (dwie zeszłe noce) zająłem się zabawą z wizualizacją:)

Jest to pierwsza więc proszę o krytykę ale rozsądną ^_^

Od razu mówie, że krzak (foliage) bedzie zastąpiony wymodelowanym

jakimś kwiatuchem a drzwi do balkonu (to czwarte dziwnie wystające okno) pójdzie do ziemi i zacznie wyglądać jak drzwi:) I poduchy przrabiam żeby nie wyglądały jak marshmallow's. Ale powiedzcie czy w ogole to sie nadaje czy do śmieci z tym??

 

wizuhd.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz referkę? Tutoriale trenujesz? Masz juz podstawy mentala albo V-Raya? Materiały? Biblioteki modeli roślinnych? Ćwicz zanim przejdziesz do powaznych projektów :)

Na dobry początek zmień to czarne tło na jakieś lepsze...

Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)

Napisano

hi,

 

jest slabo, bardzo slabo jednak pocztki to sie nie zniechecac a brac do pracy ! Na poczatek proponuje ten o to tutorial (nie jestem pewny czy renderenujesz vrayem) http://www.evermotion.org/tutorials/mich/

 

Po za tym poszukaj po google referek wnetrz i staraj sie jaknajbardziej je odwzorowac aby kazdy szczegol sie zgadzal.

 

p.s pamietaj o proporcjach.

Napisano

 

ahh no i tak w ogóle narazie nie zatruwaj sobie że tak powiem dupu v-rayem bo to coś dla ludzi którzy dobrze znają scaline i jakotako znają intefejs maxa(niechodzi mi tutaj otworzenie boxa)a jesteś początkujący więc myśle że scaline w zupełnosci wystarczy

 

no brawo, brawo za te bzdury. Prosze podaj mi chodz jeden powod, przez ktory osoba zaczynajaca grafike nie powinna zawracac sobie glowy bardziej zaawansowanymi renderami niz scaline?

Napisano

ahh no i tak w ogóle narazie nie zatruwaj sobie że tak powiem dupu v-rayem bo to coś dla ludzi którzy dobrze znają scaline i jakotako znają intefejs maxa(niechodzi mi tutaj otworzenie boxa)a jesteś początkujący więc myśle że scaline w zupełnosci wystarczy

 

 

Ja bym na Twoim miejscu od razu zaczął od v-raya, bo tak zaczynałem i dobrze na tym wyszedłem. To, że scanline to podstawowy render maxa to nie znaczy ze mamy go używać. Takie moje zdanie.

Napisano

Powiem tak: odciąłem się od świata siedząc w vrayu, ale niestety narazie to odłożyłem:/ według mnie jeżeli jeszcze nie mam opanowanych pewnych rzeczy uczenie sie maxa (bo właściwie milion opcji vray render+materiale i oświetlenie) na nowo narazie mi nie leży...siąde do tego jak opanuje i porozkminiam pewne zasady panujące w tym programie. Do rzeczy: nowo wymodelowana sypialnia, nie skończona jeszcze dlatego też WIP:)

 

wiz2.jpg

 

Wydaje mi się tylko, że proporcje się lekko nie zgadzają, ale to poprawie w nastepnym renderze bo na moim sprzeciku to broda i wąsy z tym renderingiem:) Ale mam nadzieję, że jest lepiej. Pozdrawiam.

Napisano

Witam!

Mimo, że nikt tu nie zagląda to napiszę bo może jednak :)

Znowu przysiadłem do wizualizacji i podsyłam ostatnie wyniki i próbny render. Generalnie wszsystkie texturki będą poprawione i będę je robił od nowa. No i jeszcze całe łóżko zawartość półek i kwiat oraz żaluzje są 'niepomalowane' :) Wiem (bo przeglądam forum), że na tle innych to generalna kaszana, ale sugestie bardzo mi pomogą:)

 

Jak coś to 3ds+mental.

 

wnetrze4.jpg

 

wnetrze5.jpg

 

 

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Czyli leżę w błocie po pachy ^_^

 

Niech ktoś jeszcze napisze, że modele i plik idzie do kosza ^_^

Edytowane przez ptfromscr
Napisano

Teraz jest tak:

 

wiz7.jpg

 

 

Poprawiłem oświetlenie i wziąłem się od nowa za tekstury. Fajnie jakby ktoś się wypowiedział żebym mógł coś poprawić:/

Napisano

Ogólnie fajnie i możesz sporo wycisnąć.

 

Ale:

To światło na sufit trochę mało... hmmm... realistyczne? Za mocne?

Color bleeding zaczerwienia trochę zabudowę.

Scena jest mało wyraźna - czarna plama na środku też psuje odbiór.

Cienie dla światła zza okna wg mnie trochę zbyt miękkie - zatraca się cień żaluzji.

Podłoga błyszczy jak u psa, ale są różne podłogi.

 

Przy takim słońcu światło z lampek byłoby widać dużo słabiej i klosze nie byłyby tak zjarane

 

Grzyby i ziarno, ale to rozumiem że przez pośpiech

 

PZDR

Napisano

Pierwsze: właściwie dobrane materiały i dobre natężenie światła oraz ich RODZAJ.

Drugie: V-Ray wymagający jest, ale myslę nie szkodzi poeksperymentować z GI 1 Irradiance map GI 2 Light Cache.

Gdzieś znajdziesz podstawy V-Rayowania. Szukaj :)

 

A tak kompozycja kolorystyczna i świateł jest straszna i daje po oczach malo przyjemnie.

 

Pozdro. Powodzenia, walcz do oporu.

Napisano

render to mental i narazie przy mentalu zostaje :) a co do lampek i tego swiatła to właśnie nie moge wyregulwać go żeby było nie takie przepalone :/ posiedze nad tym jeszcze...aha a o ziarnie to wiem bo dodałem noise na sciane zeby właśnie była taka troche ziarnista ale chyba za dużo ^_^ poprawie, ale szczerze to jak na 1szą pracę jestem narazie w miarę zadowolony :)

 

aha a zabudowę zaczerwienia światło padające z pod pseudo pleksy nad łóżkiem :)

 

thnx za rady :)

Napisano

thnx za tuta ale mi cos to GI nie dziala tak jak tu:/ nie mam pomyslu na ten material lampy:/ chyba zostawie to tak jak jest...matka teraz wymyslila ze chce robic remont sypialni wiec pewnie zrobie wizke dla praktyki to mysle ze wtedy siade od poczatku nad tym tutkiem i zrobie to raz a porzadnie od poczatku do konca...jeszcze dzis to wyrenderuje lekko porawie i wrzuce do PSP...pozdro i thnx za rady:)

Napisano

probowalem cos porobić i nakombinowałem i prześwietla mi to teraz cholernie:/ zostawiam to tak jak jest w przyszłym tyg biore się za inną wizkę i od nowa na clay'u poćwicze ze światlem a potem dopiero textring i rendering:) pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności