ptfromscr Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Witam! Ostatnio (dwie zeszłe noce) zająłem się zabawą z wizualizacją:) Jest to pierwsza więc proszę o krytykę ale rozsądną ^_^ Od razu mówie, że krzak (foliage) bedzie zastąpiony wymodelowanym jakimś kwiatuchem a drzwi do balkonu (to czwarte dziwnie wystające okno) pójdzie do ziemi i zacznie wyglądać jak drzwi:) I poduchy przrabiam żeby nie wyglądały jak marshmallow's. Ale powiedzcie czy w ogole to sie nadaje czy do śmieci z tym?? Pozdrawiam.
indian Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 nadaje się, na razie mało tego, by oceniać keep work pozdro
Camel Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Masz referkę? Tutoriale trenujesz? Masz juz podstawy mentala albo V-Raya? Materiały? Biblioteki modeli roślinnych? Ćwicz zanim przejdziesz do powaznych projektów :) Na dobry początek zmień to czarne tło na jakieś lepsze... Pozdrawiam i życzę powodzenia! :)
JunioR Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 hi, jest slabo, bardzo slabo jednak pocztki to sie nie zniechecac a brac do pracy ! Na poczatek proponuje ten o to tutorial (nie jestem pewny czy renderenujesz vrayem) http://www.evermotion.org/tutorials/mich/ Po za tym poszukaj po google referek wnetrz i staraj sie jaknajbardziej je odwzorowac aby kazdy szczegol sie zgadzal. p.s pamietaj o proporcjach.
ptfromscr Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 ok thnx za porady i nie zniszczenie mojego zapału ^_^ JunioR>>z tutka na pewno troche skorzystam:) niedlugo może wrzucę upka pozdrawiam.
ptfromscr Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 czy ktos posiada link do tutoriala o vray'u ale takiego ktory tlumaczylby od czego zalezy ktory parametr i co daje??
trosiek Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/index.htm
JunioR Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 ahh no i tak w ogóle narazie nie zatruwaj sobie że tak powiem dupu v-rayem bo to coś dla ludzi którzy dobrze znają scaline i jakotako znają intefejs maxa(niechodzi mi tutaj otworzenie boxa)a jesteś początkujący więc myśle że scaline w zupełnosci wystarczy no brawo, brawo za te bzdury. Prosze podaj mi chodz jeden powod, przez ktory osoba zaczynajaca grafike nie powinna zawracac sobie glowy bardziej zaawansowanymi renderami niz scaline?
carlosss Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 ahh no i tak w ogóle narazie nie zatruwaj sobie że tak powiem dupu v-rayem bo to coś dla ludzi którzy dobrze znają scaline i jakotako znają intefejs maxa(niechodzi mi tutaj otworzenie boxa)a jesteś początkujący więc myśle że scaline w zupełnosci wystarczy Ja bym na Twoim miejscu od razu zaczął od v-raya, bo tak zaczynałem i dobrze na tym wyszedłem. To, że scanline to podstawowy render maxa to nie znaczy ze mamy go używać. Takie moje zdanie.
carlosss Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 No ale przecież już coś wymodelował :D więc może zabrać się za texturowanie i oświetlenie
ptfromscr Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 Powiem tak: odciąłem się od świata siedząc w vrayu, ale niestety narazie to odłożyłem:/ według mnie jeżeli jeszcze nie mam opanowanych pewnych rzeczy uczenie sie maxa (bo właściwie milion opcji vray render+materiale i oświetlenie) na nowo narazie mi nie leży...siąde do tego jak opanuje i porozkminiam pewne zasady panujące w tym programie. Do rzeczy: nowo wymodelowana sypialnia, nie skończona jeszcze dlatego też WIP:) Wydaje mi się tylko, że proporcje się lekko nie zgadzają, ale to poprawie w nastepnym renderze bo na moim sprzeciku to broda i wąsy z tym renderingiem:) Ale mam nadzieję, że jest lepiej. Pozdrawiam.
ptfromscr Napisano 5 Kwiecień 2009 Autor Napisano 5 Kwiecień 2009 Jeszcze jeden update. Wywaliłem te wieśniackie lampki nad łóżkiem, poprawiłem proporcje i dodałem wnękę w ściance.
ptfromscr Napisano 8 Maj 2009 Autor Napisano 8 Maj 2009 Witam! Mimo, że nikt tu nie zagląda to napiszę bo może jednak :) Znowu przysiadłem do wizualizacji i podsyłam ostatnie wyniki i próbny render. Generalnie wszsystkie texturki będą poprawione i będę je robił od nowa. No i jeszcze całe łóżko zawartość półek i kwiat oraz żaluzje są 'niepomalowane' :) Wiem (bo przeglądam forum), że na tle innych to generalna kaszana, ale sugestie bardzo mi pomogą:) Jak coś to 3ds+mental. Pozdrawiam.
ptfromscr Napisano 8 Maj 2009 Autor Napisano 8 Maj 2009 (edytowane) Czyli leżę w błocie po pachy ^_^ Niech ktoś jeszcze napisze, że modele i plik idzie do kosza ^_^ Edytowane 8 Maj 2009 przez ptfromscr
ptfromscr Napisano 12 Maj 2009 Autor Napisano 12 Maj 2009 Teraz jest tak: Poprawiłem oświetlenie i wziąłem się od nowa za tekstury. Fajnie jakby ktoś się wypowiedział żebym mógł coś poprawić:/
mkeruj Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Ogólnie fajnie i możesz sporo wycisnąć. Ale: To światło na sufit trochę mało... hmmm... realistyczne? Za mocne? Color bleeding zaczerwienia trochę zabudowę. Scena jest mało wyraźna - czarna plama na środku też psuje odbiór. Cienie dla światła zza okna wg mnie trochę zbyt miękkie - zatraca się cień żaluzji. Podłoga błyszczy jak u psa, ale są różne podłogi. Przy takim słońcu światło z lampek byłoby widać dużo słabiej i klosze nie byłyby tak zjarane Grzyby i ziarno, ale to rozumiem że przez pośpiech PZDR
Camel Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Pierwsze: właściwie dobrane materiały i dobre natężenie światła oraz ich RODZAJ. Drugie: V-Ray wymagający jest, ale myslę nie szkodzi poeksperymentować z GI 1 Irradiance map GI 2 Light Cache. Gdzieś znajdziesz podstawy V-Rayowania. Szukaj :) A tak kompozycja kolorystyczna i świateł jest straszna i daje po oczach malo przyjemnie. Pozdro. Powodzenia, walcz do oporu.
ptfromscr Napisano 12 Maj 2009 Autor Napisano 12 Maj 2009 render to mental i narazie przy mentalu zostaje :) a co do lampek i tego swiatła to właśnie nie moge wyregulwać go żeby było nie takie przepalone :/ posiedze nad tym jeszcze...aha a o ziarnie to wiem bo dodałem noise na sciane zeby właśnie była taka troche ziarnista ale chyba za dużo ^_^ poprawie, ale szczerze to jak na 1szą pracę jestem narazie w miarę zadowolony :) aha a zabudowę zaczerwienia światło padające z pod pseudo pleksy nad łóżkiem :) thnx za rady :)
Camel Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 Mental tutek w PDF: http://www.luminancestudio.pl/blog_ftp/mr_gi_luminancestudio.pdf
ptfromscr Napisano 12 Maj 2009 Autor Napisano 12 Maj 2009 thnx za tuta ale mi cos to GI nie dziala tak jak tu:/ nie mam pomyslu na ten material lampy:/ chyba zostawie to tak jak jest...matka teraz wymyslila ze chce robic remont sypialni wiec pewnie zrobie wizke dla praktyki to mysle ze wtedy siade od poczatku nad tym tutkiem i zrobie to raz a porzadnie od poczatku do konca...jeszcze dzis to wyrenderuje lekko porawie i wrzuce do PSP...pozdro i thnx za rady:)
ptfromscr Napisano 13 Maj 2009 Autor Napisano 13 Maj 2009 probowalem cos porobić i nakombinowałem i prześwietla mi to teraz cholernie:/ zostawiam to tak jak jest w przyszłym tyg biore się za inną wizkę i od nowa na clay'u poćwicze ze światlem a potem dopiero textring i rendering:) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się