Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Dawno nic nie wrzucałem, ale ostatnio udało mi się popracować nad czymś dla siebie; użyty soft: zbrush, realflow, max, vray, ps; scena waży ponad 4 mln poly; miałem nie małe problemy z wyrenderowaniem całości, ale w końcu się udało;

dołączam jeszcze zbliżenie na głowę :)

http://www.wharp.ovh.org/liquid/liquid-f.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Robi wrażenie :) Bardzo fajna woda wyszła.

 

To kobieta czy mężczyzna? Ja stawiam na kobieta :D

Napisano
  Cytat
To kobieta czy mężczyzna?

tego pytania sie nie spodziewalem :)

 

Fajnie wyszlo, ale dla mnie to bardziej ciekly metal niz woda, jakos ciezkie sie wydaje. Tak czy siak, bardzo mila praca.

Napisano

super pracka jedyne do czego mam zastrzezenie to do rozmiaru renderu :] i moze dlatego ta woda momentami wyglada jak metal a tak to na spasie

pozdrawiam

Napisano

Świetna sprawa! Bardzo mi się podoba, tylko ciut słabo widać - może tło troche jaśniejsze by się przydało... Ale wtedy klimatu troche straci....

Napisano

nom, ja problemu z rozroznieniem plci nie mam... ale zajefajnie :)) o juz jest :D

^^

Edytowane przez Areien

Napisano

Ciekawa praca, fajnie wyszlo, mi rowniez przypomina to raczej metal, i troche za ciemny render przez co praca troche traci, ale mimo wszystko fajnie

Napisano

model chyba spoko, a raczej elementy geometri ;) - tlyko ze sie slabo to czyta :/ mzoe walnij hdri w swiatlo i reflection, powinno troche porapowic refrakcje wody..

Napisano
  • Autor

dzieki za wszystkie komenty, miałem wiele dylematów co do tej pracki, widzę że poniekąd uzasadnionych :) mam obecnie w planie starcie postaci płynnej z ognistą więc cenne są dla mnie uwagi odnośnie światła;

pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności