Napisano 8 Kwiecień 200915 l Moja postać ma 1400 vertexów i niewiele więcej polygonów a co za tym idzie są załamania. Czym to wygładzić? Smoth nic nie daje a mesh smoth dodaje 2-3x więcej wierzchołków. Chodzi mi jedynie o zlikwidowanie nierówności w okolicach ust żeby nie wyglądał jak 'torebka foliowa' :) . Ręcznie odpada bo jak zaczynam przesuwać vertexy to mi nie pasują do innych i robią się jeszcze większe nierówności = większe załamanie światła = brzydko wygląda. Pozdrawiam
Napisano 8 Kwiecień 200915 l Przypuszczam że siatkę źle ułożyłeś, pokaż siatkę. Czy wszystkie ścianki są w tej samej smoothing grupie?
Napisano 8 Kwiecień 200915 l Autor Idealna to ona nie jest. Musiałem usunąć kilka linii by zlikwidować niektóre kanty. Da się z tym coś zrobić? Na screenach przód twarzy. Widok z przodu i z boku.
Napisano 8 Kwiecień 200915 l Idealna to ona nie jest. No idealna nie jest... W zasadzie to jest totalna masakra:D Obejrzyj sobie to: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/benmathis/benmathis_1.asp http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/low_poly_character/low_poly_01.asp http://poopinmymouth.com/tutorial/tutorial.htm i zacznij od nowa. To nie jest takie trudne:) powodzenia:)
Napisano 8 Kwiecień 200915 l Autor Od nowa to za bardzo nie mogę. Chodzi mi by była tymczasowa. Jest moją pierwszą postacią więc...
Napisano 8 Kwiecień 200915 l W zasadzie to jest totalna masakra:D w pelni popieram. Do kosza i od nowa. To nie jest takie trudne:) cfaniak sie znalazl :D (tak, przez F ;) ) Chodzi mi by była tymczasowa. Jest moją pierwszą postacią więc... wiec jeszcze sie uczysz, i trzeba troche pocwiczyc zanim wyjdzie. Naprawde, to co masz bedzie ciezej poprawiac niz zrobic to pozadnie od nowa.
Napisano 8 Kwiecień 200915 l E no mirach, no nie jest takie trudne, postać do gry nie wymaga budowy siatki pod turbosmootha/meshsmootha, chodzi o poprawne rozmieszczenie polygonów/płaszczyzn. No dobra, trochę jest jednak:D "Od nowa to za bardzo nie mogę".. to przez nogę;) Z takim podejściem się nie nauczysz, to co pokazałeś nie nadaje się do niczego, ani do gry ani "tymczasowo". Tylko cierpliwe budowanie "od nowa" setek modeli może pomóc. Tu się nie da na łapu capu. Cierpliwości. A, no i postacie w grze oczywiście są kanciaste, nic się tam nie wygładza poprzez usuwanie edgów. Jedyny smooth to taki jak masz za pomocą modyfikatora smooth w maxie. Edytowane 8 Kwiecień 200915 l przez Levus