Gość piccaso Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Czy da sie poloczyc 2 różne obiekty w zbrushu tak by nie bylo widac polaczenia ??? Oczywiscie nie chodzi mi o tworzenie nowego topology tylko jakis inny szybszy sposob. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e0ec7d0b619261a2.html
Gość Morte Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 musisz połaczyć odpowiednie subtoole i potem użyc clay brusha
Nezumi Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Robie tak jak mowi Morte ale jest tez plugin o nazwie: ---> Make1Mesh Co kto lubi.
mafida Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Jest jeszcze subtool master: http://www.pixologic.com/zbrush/downloadcenter/zplugins/ Aczkolwiek po połączeniu w jeden mesh najlepiej chyba jednak zrobić retopo,nie musisz robić całej siatki od nowa-z wciśniętym shiftem malujesz w retopo po obiekcie-pojawia się już istniejąca siatka a potem tylko poprawiasz w miejscu łączenia.
Nezumi Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 subtool master nie tworzy nowego obiektu z subtooli tylko je grupuje i umozliwia zastosowac transpose do wielu subtooli na raz.
Gość Morte Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Nezumi-To transpose master -subtool mastrem można łączyć. W sumei to jego miałem w domyśle pisząc 'połączyć odpowiednie subtoole'
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się