Airice Napisano 15 Kwiecień 2009 Share Napisano 15 Kwiecień 2009 Witam! wreszcie nowa maszyna i można sie czegoś pouczyc...jednak juz po godzinie pracy przy projekcie myszy komputer zatrzymałem się przy małej przeszkodzie przy ktorej siatka juz nie szła jak po szynie kolejowej....i w tym momencie zastanowiłem sie i pomyślałem jak wiele rzeczy o samej siatce jeszcze nie wiem...i tu moje pytania *Czy siatka MUSI byc jakos super prosto poustawiana? *Czy 'pokrecona' na maxa siatka nie bedzie przeszkadzac? *Czy ta pokrecona siatka bedzie miała jakies konfilkty na renderze? *Czy w prostej siatce np"myszy komputerowej" mogą pojawic się np. polygony ułożone w trójkąt? czy musi Kwadrat bo to przeszkadza i moje najważniejsze pytanie które mnie nurtuje gdy krew mnie zalewa na poczatku pracy z pytaniem "jak to kurka zacząc?!?" *Od czego zaczyna sie obiekty zwarte ale z pewnymi dodatkami taki jak klawisze wobiekcie takim jak np. mysz komputerowa? zaczyna sie takie przedmioty od Boxa z mała ilościa poly i sie dodaje stopniowo segmenty czy odrazu np 15x5 i ognia.. z góry dziekuje za każdą pomoc i przepraszam za takie głupie i przedewszystkim oczywiste pytania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 15 Kwiecień 2009 Share Napisano 15 Kwiecień 2009 1. im rowniejsza siatka tym latwiej sie mapuje, poza tym lepiej trybi meshsmooth / turbo 2. bedzie w mapowaniu / turbosmoth 3. moga wystapic dziwne odbicia jezeli material jest z odbiciami / przezrocyzstoscia, no i global illumination tez czasem moze sie krzaczyc (dziwne cienie) 4. moga, a nawet pieciokaty i szecio i wiecej, wszystko zalezy poprostu od miesjca na modelu pierdoly tego typu jak mysz to najlepiej od ogolu do szczegolu, potem sobie rzezbisz detalik lekko, czyli powiedzmy fota z boku jako referencja, do tego robisz boxa, doprawiasz ogolne ksztalty zeby bylo zblizone a potem detal, prosze;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 15 Kwiecień 2009 Share Napisano 15 Kwiecień 2009 1. Nie musi, choć powinna - tym się charakteryzują 'dobre siatki' 2. do tego co uncle dodam jeszcze animacje 3. jeśli jest pokręcona, ale poprawna (nie nakładają się ścianki, odwrócone poly etc.) nie używasz turbosmootha, meshasmootha - nie powinna 4. Dlaczego by nie ? Tylko znowu - dla ts, ms trzeba wiedzieć gdzie można / należy ich użyć. Jak nie używasz ts, ms - swobode masz większą, choć też nie całkowitą 5. Sam też mam zawsze największy problem, żeby zacząć - metody są dwie - od ogółu do szczegółu, czyli robisz ogólną bryłe (jako całość) i dodajesz detal, albo od razu budujesz trochę gęstszą siatkę (od pewnego miesjca rozciągasz siatke, rozrasta się ona - nie wiem jak to inaczej ująć) - zresztą tego akurat nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airice Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2009 dziekuje za odpowiedz na te pytania... ale ciekawi mnie to ostatnie...słyszałem o tym od ogółu do szczegółu... odrazu szczegółowo jakos tak mi nie pasi...ale ciekawi mnie jak dodawane sa te szczegóły... jakimi modyfikatorami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 Ręcznie zazwyczaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 16 Kwiecień 2009 Share Napisano 16 Kwiecień 2009 A żadnych modyfikatorów - edit poly i jedziesz z koksem - cut, connect (do loopów), slice i inne twoimi przyjaciółmi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airice Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 16 Kwiecień 2009 no dzieki wielkie ;) teraz bede widział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się