blomd Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam, widząc te wszystkie autka wymodelowane przez użytkowników na forum postanowiłem, że nie będę gorszy i ja tez coś zrobię :D . Długo ślęczałem nad poszukiwaniem jakiegoś odpowiedniego dla mnie samochodu do zrobienia, i spodobało mi się BMW M3. Chciałbym podkreślić, że jest to moje pierwsze auto jakie robię, więc proszę nie być surowym w ocenie :D Komentarze te złe, i dobre mile widziane :) na początek maska i siatka Edytowane 26 Kwiecień 2009 przez blomd
Eddy__ Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 ładnie rozkładasz siatkę ;) tylko popraw czubek maski, bo w praniu się wybrzuszenie tam zrobiło. Mam nadzieję, że masz jakieś refki ? :) czy robisz tylko z BP ?
kłapouchy Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 1.Siatka ma trójkąt :] 2. Trochę gęsta u dołu. 3. Na razie mało do oceniania
dynia Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 no siatka nie ciekawa ale na forum ktos juz tu robił te auto moze cos podpatrzysz
blomd Napisano 17 Kwiecień 2009 Autor Napisano 17 Kwiecień 2009 wprowadziłem trochę zmian - poprawiłem czubek maski zgodnie z zaleceniem Eddy__ , i wyrównałem trochę siatkę.
dynia Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 to na masce wybrzuszenie ma trochę inny kształt jak i płynnie przechodzi w tylniej części w maskę, maska przy tych kantach ma lekkie zagłębienia a zderzak ma inny kształt przy wotach no i nie równo masz patrz na fotki więcej http://img.netcarshow.com/BMW-M3_Coupe_2008_1600x1200_wallpaper_06.jpg
Eddy__ Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 no teraz czubek maski już jest ok :) nie ma tego zgięcia :P masz już jakąś wizję gdzie będzie stała BeeMka na renderku ? :) Zrobisz lakier w kolorze alpenweiss czy jakiś inny ? Jak na razie jest słodko :) zamierzasz zrobić wnętrze i 420 konną jednostkę? :D
kłapouchy Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]
FF Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 (edytowane) blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :] No ludzie, trzymajcie mnie... Lepiej niż w pierwszym upie ale siatka troche nie bardzo, pozniej może coś narysuje jak bede miał czas. EDIT: dobra, coś tam na szybko nabazgrałem: Edytowane 17 Kwiecień 2009 przez FF
blomd Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 Eddy__ Nad kolorem lakieru jeszcze nie myślałem, a co do wnętrza to zrobię go na pewno, jak mi komputer na to pozwoli :) eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p Freedom Fighter Postaram się poprawić siatkę według twoich zaleceń . Po południu wrzucę kolejnego upa, bo teraz nie mam czasu ;]
hkropinski Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :] eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p ludzie czymcie mnie bo upadne:D Panie blomd prosze sobie wybić z głowy opacity na grillu i na wszystkim innym:) A eros146 jak iść dalej Twoim tokiem myślenia to mozna dac plane'a na to nalozyc gotowe zdjecie i wyrenderowac:) wtedy nie bedzie "zbędnych" poligonów. Pozdrawiam
dynia Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 dobra textura displecmentu i opacity i nie będzie widać różnicy miedzy modelem a tekturą potwierdził to Hynol w swoim modelu więc hkropinski o co Ci chodzi jak chce niech robi texture liczy sie to co na koncu wyjdzie
hkropinski Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 oczywiście to tylko moje zdanie, ale model to model, dla mnie po prostu liczy się przyjemność z modelowania. To co robił Hynol to bardziej siatka niz grill.
FF Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 blomb, nawet tak nie mów, żadnych opecity, nie w takim miejscu, no ludzie.
blomd Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 ok, jak uważacie. To jest moje pierwsze autko, więc ja się tam nie znam ;p
dynia Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 nie spiesz sie tak tylko popraw to co masz zle dolny wlot inaczej wygląda nadkole przednie krzywe
blomd Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 dolny wlot chyba dobry http://www.netcarshow.com/bmw/2007-m3_concept/800x600/wallpaper_02.htm
FF Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:)
M4rcus Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:) albo zrob sobie promienie line-ami od srodka kola na zewnatrz, to jest jeszcze pewniejsza metoda. BTW to jest odpowiedz BMW na audika s5?
dynia Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 chyba jednak zły jest ;) narysowałem co i jak tak na szybko i popatrz model BMW m3 na forum kiedyś już ktoś robił tu ten model i tam było przyzwoicie nawet wiec będziesz wiedział co i jak z siatką trzeba robić
blomd Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 dzięki dynia, że pokazałeś mi, gdzie są błędy. Postaram się je naprawić. ps. nie znalazłem na forum tematu z tą beemką. Jak byś znalazł, to podeślij linka, chętnie obejrzę ;p.
hkropinski Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 dzięki dynia, że pokazałeś mi, gdzie są błędy. Postaram się je naprawić. ps. nie znalazłem na forum tematu z tą beemką. Jak byś znalazł, to podeślij linka, chętnie obejrzę ;p. proszę bardzo: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42906
blomd Napisano 26 Kwiecień 2009 Autor Napisano 26 Kwiecień 2009 ok, przydało by się odświeżyć wątek. Sorry za nieobecność, ale nie miałem czasu na bmw, ponieważ zajmowałem się innym projektem. Mam dopiero 130 000 poly, a mój komputer zaczyna odmiawiać współpracy :( . Już chyba nic nie dorobię, bo co chwile mi max wywala błędy ;/. Taki próbny renderek
dynia Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 wywal te opony felga ile ma otworów na śruby ? jakoś dziwnie te światła ci wyszły nie mówiąc o wnętrzu, lusterko strasznie przykleiłeś do auta i lepiej daj screen z maxa niż taki render bo mało co na nim widać a jaką masz konfiguracje sprzętu ze tak narzekasz?
Eddy__ Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 jednak nie poprawiłeś przodu autka, a szkoda :)
blomd Napisano 26 Kwiecień 2009 Autor Napisano 26 Kwiecień 2009 Przód poprawiłem, a światła robiłem tak na "odczep się" :P . Normalnie to bym jeszcze wiele pozmieniał, ale komputer nie pozwala :( . Planuje kupno nowego, bo na tym ( 512mb ram procek 2,6 Celeron D) "większy" projekt jest niemożliwy :(
latos Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 512MB RAM ?!? i na tym zrobiłeś taki projkekt? Jak umnie nissan 240sx jeszcze nie skończony zabiera 1GB ramu. A profesionalistą w modelowaniu nie jestem bo to dopiero drugi samochód. Odrazu dodam ,że nie tne siatki jak głupi ;p
mrkrzysiek Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 widzę że tu moje BMW się pojawiło to powiem tylko tyle mój model powstawał na Celeronie 2,1 i 512 ramu więc się da :) co do modelu większość błędów Ci pokazali wiec wiesz co poprawiać:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się