Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, widząc te wszystkie autka wymodelowane przez użytkowników na forum postanowiłem, że nie będę gorszy i ja tez coś zrobię :D . Długo ślęczałem nad poszukiwaniem jakiegoś odpowiedniego dla mnie samochodu do zrobienia, i spodobało mi się BMW M3. Chciałbym podkreślić, że jest to moje pierwsze auto jakie robię, więc proszę nie być surowym w ocenie :D

Komentarze te złe, i dobre mile widziane :)

na początek maska

17999415.jpg

i siatka

1siatka.jpg

Edytowane przez blomd
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie rozkładasz siatkę ;) tylko popraw czubek maski, bo w praniu się wybrzuszenie tam zrobiło. Mam nadzieję, że masz jakieś refki ? :) czy robisz tylko z BP ?

Napisano

no teraz czubek maski już jest ok :) nie ma tego zgięcia :P masz już jakąś wizję gdzie będzie stała BeeMka na renderku ? :) Zrobisz lakier w kolorze alpenweiss czy jakiś inny ?

Jak na razie jest słodko :) zamierzasz zrobić wnętrze i 420 konną jednostkę? :D

Napisano (edytowane)
blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]

No ludzie, trzymajcie mnie...

 

Lepiej niż w pierwszym upie ale siatka troche nie bardzo, pozniej może coś narysuje jak bede miał czas.

 

EDIT: dobra, coś tam na szybko nabazgrałem:

2siatka.th.jpg

Edytowane przez FF
Napisano

Eddy__ Nad kolorem lakieru jeszcze nie myślałem, a co do wnętrza to zrobię go na pewno, jak mi komputer na to pozwoli :)

eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p

Freedom Fighter Postaram się poprawić siatkę według twoich zaleceń . Po południu wrzucę kolejnego upa, bo teraz nie mam czasu ;]

Napisano
blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]

eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p

 

ludzie czymcie mnie bo upadne:D Panie blomd prosze sobie wybić z głowy opacity na grillu i na wszystkim innym:) A eros146 jak iść dalej Twoim tokiem myślenia to mozna dac plane'a na to nalozyc gotowe zdjecie i wyrenderowac:) wtedy nie bedzie "zbędnych" poligonów. Pozdrawiam

Napisano

dobra textura displecmentu i opacity i nie będzie widać różnicy miedzy modelem a tekturą potwierdził to Hynol w swoim modelu więc hkropinski o co Ci chodzi jak chce niech robi texture liczy sie to co na koncu wyjdzie

Napisano
Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:)

 

albo zrob sobie promienie line-ami od srodka kola na zewnatrz, to jest jeszcze pewniejsza metoda.

 

BTW

to jest odpowiedz BMW na audika s5?

Napisano

chyba jednak zły jest ;) narysowałem co i jak tak na szybko i popatrz model BMW m3 na forum kiedyś już ktoś robił tu ten model i tam było przyzwoicie nawet wiec będziesz wiedział co i jak z siatką trzeba robić

Napisano

dzięki dynia, że pokazałeś mi, gdzie są błędy. Postaram się je naprawić.

ps. nie znalazłem na forum tematu z tą beemką. Jak byś znalazł, to podeślij linka, chętnie obejrzę ;p.

Napisano

ok, przydało by się odświeżyć wątek. Sorry za nieobecność, ale nie miałem czasu na bmw, ponieważ zajmowałem się innym projektem. Mam dopiero 130 000 poly, a mój komputer zaczyna odmiawiać współpracy :( . Już chyba nic nie dorobię, bo co chwile mi max wywala błędy ;/. Taki próbny renderek

bmwproba.jpg

Napisano

wywal te opony felga ile ma otworów na śruby ? jakoś dziwnie te światła ci wyszły nie mówiąc o wnętrzu, lusterko strasznie przykleiłeś do auta i lepiej daj screen z maxa niż taki render bo mało co na nim widać a jaką masz konfiguracje sprzętu ze tak narzekasz?

Napisano

Przód poprawiłem, a światła robiłem tak na "odczep się" :P . Normalnie to bym jeszcze wiele pozmieniał, ale komputer nie pozwala :( . Planuje kupno nowego, bo na tym ( 512mb ram procek 2,6 Celeron D) "większy" projekt jest niemożliwy :(

Napisano

512MB RAM ?!? i na tym zrobiłeś taki projkekt? Jak umnie nissan 240sx jeszcze nie skończony zabiera 1GB ramu.

 

A profesionalistą w modelowaniu nie jestem bo to dopiero drugi samochód.

Odrazu dodam ,że nie tne siatki jak głupi ;p

Napisano

widzę że tu moje BMW się pojawiło to powiem tylko tyle mój model powstawał na Celeronie 2,1 i 512 ramu więc się da :)

 

co do modelu większość błędów Ci pokazali wiec wiesz co poprawiać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności