Napisano 16 Kwiecień 200915 l Witam, widząc te wszystkie autka wymodelowane przez użytkowników na forum postanowiłem, że nie będę gorszy i ja tez coś zrobię :D . Długo ślęczałem nad poszukiwaniem jakiegoś odpowiedniego dla mnie samochodu do zrobienia, i spodobało mi się BMW M3. Chciałbym podkreślić, że jest to moje pierwsze auto jakie robię, więc proszę nie być surowym w ocenie :D Komentarze te złe, i dobre mile widziane :) na początek maska i siatka Edytowane 26 Kwiecień 200915 l przez blomd
Napisano 16 Kwiecień 200915 l ładnie rozkładasz siatkę ;) tylko popraw czubek maski, bo w praniu się wybrzuszenie tam zrobiło. Mam nadzieję, że masz jakieś refki ? :) czy robisz tylko z BP ?
Napisano 16 Kwiecień 200915 l 1.Siatka ma trójkąt :] 2. Trochę gęsta u dołu. 3. Na razie mało do oceniania
Napisano 16 Kwiecień 200915 l no siatka nie ciekawa ale na forum ktos juz tu robił te auto moze cos podpatrzysz
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Autor wprowadziłem trochę zmian - poprawiłem czubek maski zgodnie z zaleceniem Eddy__ , i wyrównałem trochę siatkę.
Napisano 17 Kwiecień 200915 l to na masce wybrzuszenie ma trochę inny kształt jak i płynnie przechodzi w tylniej części w maskę, maska przy tych kantach ma lekkie zagłębienia a zderzak ma inny kształt przy wotach no i nie równo masz patrz na fotki więcej http://img.netcarshow.com/BMW-M3_Coupe_2008_1600x1200_wallpaper_06.jpg
Napisano 17 Kwiecień 200915 l no teraz czubek maski już jest ok :) nie ma tego zgięcia :P masz już jakąś wizję gdzie będzie stała BeeMka na renderku ? :) Zrobisz lakier w kolorze alpenweiss czy jakiś inny ? Jak na razie jest słodko :) zamierzasz zrobić wnętrze i 420 konną jednostkę? :D
Napisano 17 Kwiecień 200915 l blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]
Napisano 17 Kwiecień 200915 l blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :] No ludzie, trzymajcie mnie... Lepiej niż w pierwszym upie ale siatka troche nie bardzo, pozniej może coś narysuje jak bede miał czas. EDIT: dobra, coś tam na szybko nabazgrałem: Edytowane 17 Kwiecień 200915 l przez FF
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Autor Eddy__ Nad kolorem lakieru jeszcze nie myślałem, a co do wnętrza to zrobię go na pewno, jak mi komputer na to pozwoli :) eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p Freedom Fighter Postaram się poprawić siatkę według twoich zaleceń . Po południu wrzucę kolejnego upa, bo teraz nie mam czasu ;]
Napisano 18 Kwiecień 200915 l blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :] eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p ludzie czymcie mnie bo upadne:D Panie blomd prosze sobie wybić z głowy opacity na grillu i na wszystkim innym:) A eros146 jak iść dalej Twoim tokiem myślenia to mozna dac plane'a na to nalozyc gotowe zdjecie i wyrenderowac:) wtedy nie bedzie "zbędnych" poligonów. Pozdrawiam
Napisano 18 Kwiecień 200915 l dobra textura displecmentu i opacity i nie będzie widać różnicy miedzy modelem a tekturą potwierdził to Hynol w swoim modelu więc hkropinski o co Ci chodzi jak chce niech robi texture liczy sie to co na koncu wyjdzie
Napisano 18 Kwiecień 200915 l oczywiście to tylko moje zdanie, ale model to model, dla mnie po prostu liczy się przyjemność z modelowania. To co robił Hynol to bardziej siatka niz grill.
Napisano 18 Kwiecień 200915 l blomb, nawet tak nie mów, żadnych opecity, nie w takim miejscu, no ludzie.
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Autor ok, jak uważacie. To jest moje pierwsze autko, więc ja się tam nie znam ;p
Napisano 19 Kwiecień 200915 l nie spiesz sie tak tylko popraw to co masz zle dolny wlot inaczej wygląda nadkole przednie krzywe
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Autor dolny wlot chyba dobry http://www.netcarshow.com/bmw/2007-m3_concept/800x600/wallpaper_02.htm
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:)
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:) albo zrob sobie promienie line-ami od srodka kola na zewnatrz, to jest jeszcze pewniejsza metoda. BTW to jest odpowiedz BMW na audika s5?
Napisano 19 Kwiecień 200915 l chyba jednak zły jest ;) narysowałem co i jak tak na szybko i popatrz model BMW m3 na forum kiedyś już ktoś robił tu ten model i tam było przyzwoicie nawet wiec będziesz wiedział co i jak z siatką trzeba robić
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Autor dzięki dynia, że pokazałeś mi, gdzie są błędy. Postaram się je naprawić. ps. nie znalazłem na forum tematu z tą beemką. Jak byś znalazł, to podeślij linka, chętnie obejrzę ;p.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l dzięki dynia, że pokazałeś mi, gdzie są błędy. Postaram się je naprawić. ps. nie znalazłem na forum tematu z tą beemką. Jak byś znalazł, to podeślij linka, chętnie obejrzę ;p. proszę bardzo: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=42906
Napisano 26 Kwiecień 200915 l Autor ok, przydało by się odświeżyć wątek. Sorry za nieobecność, ale nie miałem czasu na bmw, ponieważ zajmowałem się innym projektem. Mam dopiero 130 000 poly, a mój komputer zaczyna odmiawiać współpracy :( . Już chyba nic nie dorobię, bo co chwile mi max wywala błędy ;/. Taki próbny renderek
Napisano 26 Kwiecień 200915 l wywal te opony felga ile ma otworów na śruby ? jakoś dziwnie te światła ci wyszły nie mówiąc o wnętrzu, lusterko strasznie przykleiłeś do auta i lepiej daj screen z maxa niż taki render bo mało co na nim widać a jaką masz konfiguracje sprzętu ze tak narzekasz?
Napisano 26 Kwiecień 200915 l Autor Przód poprawiłem, a światła robiłem tak na "odczep się" :P . Normalnie to bym jeszcze wiele pozmieniał, ale komputer nie pozwala :( . Planuje kupno nowego, bo na tym ( 512mb ram procek 2,6 Celeron D) "większy" projekt jest niemożliwy :(
Napisano 26 Kwiecień 200915 l 512MB RAM ?!? i na tym zrobiłeś taki projkekt? Jak umnie nissan 240sx jeszcze nie skończony zabiera 1GB ramu. A profesionalistą w modelowaniu nie jestem bo to dopiero drugi samochód. Odrazu dodam ,że nie tne siatki jak głupi ;p
Napisano 26 Kwiecień 200915 l widzę że tu moje BMW się pojawiło to powiem tylko tyle mój model powstawał na Celeronie 2,1 i 512 ramu więc się da :) co do modelu większość błędów Ci pokazali wiec wiesz co poprawiać:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto