Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, widząc te wszystkie autka wymodelowane przez użytkowników na forum postanowiłem, że nie będę gorszy i ja tez coś zrobię :D . Długo ślęczałem nad poszukiwaniem jakiegoś odpowiedniego dla mnie samochodu do zrobienia, i spodobało mi się BMW M3. Chciałbym podkreślić, że jest to moje pierwsze auto jakie robię, więc proszę nie być surowym w ocenie :D

Komentarze te złe, i dobre mile widziane :)

na początek maska

17999415.jpg

i siatka

1siatka.jpg

Edytowane przez blomd

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie rozkładasz siatkę ;) tylko popraw czubek maski, bo w praniu się wybrzuszenie tam zrobiło. Mam nadzieję, że masz jakieś refki ? :) czy robisz tylko z BP ?

Napisano

no siatka nie ciekawa ale na forum ktos juz tu robił te auto moze cos podpatrzysz

Napisano
  • Autor

wprowadziłem trochę zmian - poprawiłem czubek maski zgodnie z zaleceniem Eddy__ , i wyrównałem trochę siatkę.

93011422.jpg

2siatka.jpg

Napisano

no teraz czubek maski już jest ok :) nie ma tego zgięcia :P masz już jakąś wizję gdzie będzie stała BeeMka na renderku ? :) Zrobisz lakier w kolorze alpenweiss czy jakiś inny ?

Jak na razie jest słodko :) zamierzasz zrobić wnętrze i 420 konną jednostkę? :D

Napisano

blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]

Napisano
blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]

No ludzie, trzymajcie mnie...

 

Lepiej niż w pierwszym upie ale siatka troche nie bardzo, pozniej może coś narysuje jak bede miał czas.

 

EDIT: dobra, coś tam na szybko nabazgrałem:

2siatka.th.jpg

Edytowane przez FF

Napisano
  • Autor

Eddy__ Nad kolorem lakieru jeszcze nie myślałem, a co do wnętrza to zrobię go na pewno, jak mi komputer na to pozwoli :)

eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p

Freedom Fighter Postaram się poprawić siatkę według twoich zaleceń . Po południu wrzucę kolejnego upa, bo teraz nie mam czasu ;]

Napisano
blomd---> Tak się zastanawiam dlaczego ty modelujesz grill (zbędne fatyga, poligony i vertexy), użyj materiału opacity :]

eros146 Grilla zrobiłem po to, żeby zobaczyć mniej więcej, jak to wygląda. W renderze końcowym zrobię opacity map ;p

 

ludzie czymcie mnie bo upadne:D Panie blomd prosze sobie wybić z głowy opacity na grillu i na wszystkim innym:) A eros146 jak iść dalej Twoim tokiem myślenia to mozna dac plane'a na to nalozyc gotowe zdjecie i wyrenderowac:) wtedy nie bedzie "zbędnych" poligonów. Pozdrawiam

Napisano

dobra textura displecmentu i opacity i nie będzie widać różnicy miedzy modelem a tekturą potwierdził to Hynol w swoim modelu więc hkropinski o co Ci chodzi jak chce niech robi texture liczy sie to co na koncu wyjdzie

Napisano

oczywiście to tylko moje zdanie, ale model to model, dla mnie po prostu liczy się przyjemność z modelowania. To co robił Hynol to bardziej siatka niz grill.

Napisano

blomb, nawet tak nie mów, żadnych opecity, nie w takim miejscu, no ludzie.

Napisano
  • Autor

ok, jak uważacie. To jest moje pierwsze autko, więc ja się tam nie znam ;p

Napisano

nie spiesz sie tak tylko popraw to co masz zle dolny wlot inaczej wygląda nadkole przednie krzywe

Napisano

Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:)

Napisano
Nadkole krzywe, fakt. Narysuj sobie splina okrągłego i do niego staraj sie dopasować, ja tak robie:)

 

albo zrob sobie promienie line-ami od srodka kola na zewnatrz, to jest jeszcze pewniejsza metoda.

 

BTW

to jest odpowiedz BMW na audika s5?

Napisano

chyba jednak zły jest ;) narysowałem co i jak tak na szybko i popatrz model BMW m3 na forum kiedyś już ktoś robił tu ten model i tam było przyzwoicie nawet wiec będziesz wiedział co i jak z siatką trzeba robić

Napisano
  • Autor

dzięki dynia, że pokazałeś mi, gdzie są błędy. Postaram się je naprawić.

ps. nie znalazłem na forum tematu z tą beemką. Jak byś znalazł, to podeślij linka, chętnie obejrzę ;p.

Napisano
  • Autor

ok, przydało by się odświeżyć wątek. Sorry za nieobecność, ale nie miałem czasu na bmw, ponieważ zajmowałem się innym projektem. Mam dopiero 130 000 poly, a mój komputer zaczyna odmiawiać współpracy :( . Już chyba nic nie dorobię, bo co chwile mi max wywala błędy ;/. Taki próbny renderek

bmwproba.jpg

Napisano

wywal te opony felga ile ma otworów na śruby ? jakoś dziwnie te światła ci wyszły nie mówiąc o wnętrzu, lusterko strasznie przykleiłeś do auta i lepiej daj screen z maxa niż taki render bo mało co na nim widać a jaką masz konfiguracje sprzętu ze tak narzekasz?

Napisano
  • Autor

Przód poprawiłem, a światła robiłem tak na "odczep się" :P . Normalnie to bym jeszcze wiele pozmieniał, ale komputer nie pozwala :( . Planuje kupno nowego, bo na tym ( 512mb ram procek 2,6 Celeron D) "większy" projekt jest niemożliwy :(

Napisano

512MB RAM ?!? i na tym zrobiłeś taki projkekt? Jak umnie nissan 240sx jeszcze nie skończony zabiera 1GB ramu.

 

A profesionalistą w modelowaniu nie jestem bo to dopiero drugi samochód.

Odrazu dodam ,że nie tne siatki jak głupi ;p

Napisano

widzę że tu moje BMW się pojawiło to powiem tylko tyle mój model powstawał na Celeronie 2,1 i 512 ramu więc się da :)

 

co do modelu większość błędów Ci pokazali wiec wiesz co poprawiać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności