KLIK Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 witam Mam pytanie - jak wymodelować ten detal maca? robie to meshsmoothem - mam przez to gesta siatke - moze da sie inaczej? chodzi o to jak uzyskac tą ostrą krawędz, próbowałem charmferem ale nic z tego.
blinq Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 Możesz pobawić się Smoothing groups. Albo w ustawieniach meshsmootha zaznaczasz krawędź i dajesz parametr 'crease' na 1. Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłem ;)
kannu Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 serwus :) oj, smotching group to to raczej nie jest, bo inaczej wygladaloby laczenie tych krawedzi. Raczej musisz tam dac dodatkowe krawedzie/cięcia , na poziomie edit poly . pozdrawiam i zycze powodzenia :)
bartekb89 Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 trochę mały ten drugi screen i nie widać co za bardzo chcesz uzyskać ...tak to bym chętnie pomógł tylko daj większą rozdziałkę bo raczej to nie jest trudne...
Mr_SAN Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Mnie wygląda na to, że poprostu spodniej czesci maca nie wciagnales troszke i dlatego tak "prostokoątnie" wychodzi. Musisz dodac wiecej edge i ulożyc pod tym skosem. Po wygladzeniu powinno byc wtedy ok :)
Shogun 3D Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Ostre krawędzie tworzy się delikatnym chamferem na krawędzi i dodatkowymi liniami tuż obok.
Rekomendowane odpowiedzi