Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Zacząłem robić swój pierwszy interior. Zdaję sobie sprawe, że za wiele tu jeszcze nie ma - ale mam nadzieje, że dzięki temu wątkowi nabiore troche motywacji.

 

telewizor,głosniki z archmodels, fotele darmowe z netu a krzesło biurkowe na antresoli by Indian (z czasem może sam wymodeluje). W oknach vraylighty + target direct.

 

jak usunąc te plamy? wogóle jak poprawic jakosc tego rendera? pozatym czytałem cos o portallight, co daje ta funkcja?

Edytowane przez KLIK

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No, podstawy masz, teraz trochę pomęcz.

Antyaliasing ci zepsuł renda.

Skala wygląda OK, tylko górnej szafki w kuchni nie użyjesz.

Napisano
  • Autor

no z ta szafka to wiem - i tak kuchnia ma 2,2m a uparłem sie zeby szafka byla do sufitu - dam tam jakis wazon:P albo zaslepie - pomysle

 

a z tym aa to nie moge sie połapac jak robic - raz czytam zeby nie uzywa a pozniej ze używac - na renderze jest Area, size: 1,5. W tutoraialu na evermotion9na którym sie wzorowałem autor używa catmull-rom - ale wtedy to całkiem kaszana wychodzi. Własnie ustawienia rendera to dla mnie magia .

link do tut http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior03.htm

 

edit:

dałem adaptive qmc i catmull-rom:

88093104.jpg

Edytowane przez KLIK

Napisano

Ogólnie motyw modny w wizkach ;) Spoko można z tego coś wykrzesać. Ale...

Kuchnia widać że jeszcze do końca nie wymyślona - wymodelowana. Co do arch to ciężka sprawa jest z tymi oknami - drzwi balkonowe powinny się zaczynać tam gdzie koniec okna wyżej, a nie jak masz - na początku drugiego okienka. Wtedy się uporządkuje i nie będzie problemów konstrukcyjnych - stworzy się taki "słup". Tak samo jakby nie ma sensu robienia progu tak wysokiego - zazwyczaj jest tak że posadzka jest jedynie odgrodzona stolarką od balkonu , tarasu. Pozdro i powodzenia !

Napisano

no ładnie, ładnie :)

Życzę powodzenia, nie mam co gadać bo jestem zajety minibitwą :D

Napisano
  • Autor

no, dzięki indian! fajnie, że podzieliłes sie modelem:)

Napisano
  • Autor

narazie skoncze zabawe renderem i zajme sie domodelowaniem kuchni, moze jakis stolik rtv i lampy

 

jahred6 - masz racje- kład okien był nielogiczny(nietektoniczny:)

94463913.jpg

Napisano

Jest w miarę przyzwoicie.

Cienie tylko poustawiaj jak należy, ale w światło na razie nie masz się po co przesadnie wgłębiać, bo jest nieźle, a jeszcze się pozmienia

Napisano

o stary... ja tutaj widzę błąd :D okna wprost w ekran telewizora ?

na pewno pięknie będzie się oglądać popołudniu :) a tak to jest ok ;) tylko wymodeluj sam stuff

Napisano

Eddy ma racje to jest kiepskie - zależy od której strony świata są te okna - ale zakładając że to pokój dzienny to na pewno południe a nie wschód. Co do Twoich obecnych otworów okiennych :-) to jest lepiej, ale ja bym powtórzył taki sam otór jak wyżej albo zrobił okno z parapetem na wysokości np. 90 cm w tej samej szerokości co to wyżej, żeby za bardzo nie podziurawić tej ściany, a taki otwór jaki zrobiłeś jakoś mi nie leży zbyt wąski. Ja bym światło słoneczne bardziej skierował w stronę kuchni. Powodzenia!

Edytowane przez jahred6

Napisano
  • Autor

zdaje sobie sprawe z tego od samego początku - okna dałem tylko dlatego zeby pobawic sie swiatłem, widokiem za oknem, dodac troche dynamizmu. Nie chce zeby miec okna za plecami. Teraz mnie to meczy i zastanawiam sie czy wywalic okna czy telewizor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności