Jump to content

Tesktura obiektu do gry


matsilver
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Jak w 3d wygenerować teksture z współrzędnymi ( taka z poszczególnymi ścianami obiektu). Potrzebuje do gry a nie chce korzystać z chilliskinner bo czasem przy bardziej skomplikowanych powierzchniach nie wyrabia.

 

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Jak robie modyfikatorem unwarp UVW to tekstura ładnie się rozkłada tylko nie zrozumiałem drugiej części "wyrenderuj w template" Nie jestem zawansowanym użytkownikiem ;) Prosiłbym o małe objaśnienie. Co do drugiego sposobu render to texture to stosuje go ale bardziej odpowiada mi ten pierwszy wariant.

Link to comment
Share on other sites

U mnie nie ma opcji render template , a renderując przez render to texture otrzymuje texture z wycieniowanymi bokami (tak jak pada na nie światło) jak tego uniknąć ?? Wstawić zdjęcie formularza? niewiem czy to pomorze ale korzystam z 3dmax 5 wiec nie najnowszego;P

Link to comment
Share on other sites

pamietam ze kiedys widzialem tutorial jak ktos robil screena uvalki i na tym operowal czy to sie sprawdza nie wiem warto sprobowac teoretycznie powinno dac rade :D tak czy siak jak masz texportera to nie wiem po co sobie utrudnaic zycie

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy