Napisano 18 Kwiecień 200915 l Witam, Jak w 3d wygenerować teksture z współrzędnymi ( taka z poszczególnymi ścianami obiektu). Potrzebuje do gry a nie chce korzystać z chilliskinner bo czasem przy bardziej skomplikowanych powierzchniach nie wyrabia. Pozdro
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Najlepiej zmapować ją modyfikatorem Unwrap UVW i wyrenderować template. Albo po zmapowaniu użyć opcji "Render to texture", jesli juz obiekt wczesniej oteksturowałeś.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Autor Jak robie modyfikatorem unwarp UVW to tekstura ładnie się rozkłada tylko nie zrozumiałem drugiej części "wyrenderuj w template" Nie jestem zawansowanym użytkownikiem ;) Prosiłbym o małe objaśnienie. Co do drugiego sposobu render to texture to stosuje go ale bardziej odpowiada mi ten pierwszy wariant.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l wchodzisz w unwrapie w przycisk edit (ten wielki :P) i tam masz nowe okno i tam w ktorys z menu jest takie cos jak render template uvw chyba w toolsach tam mozesz sobie swoja uvalke wyrenderowac do jakiegos formatu 2d jak jgp tiff itp
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Autor U mnie nie ma opcji render template , a renderując przez render to texture otrzymuje texture z wycieniowanymi bokami (tak jak pada na nie światło) jak tego uniknąć ?? Wstawić zdjęcie formularza? niewiem czy to pomorze ale korzystam z 3dmax 5 wiec nie najnowszego;P
Napisano 19 Kwiecień 200915 l w 3ds max 5 nie uzyczysz tego o czym mowia powzyej sciagnij sobie taki plugin o nazwie texporter.
Napisano 19 Kwiecień 200915 l Autor mam ten plugin , ale chciałem coś takiego uzyskać bez niego ;) dzięki za info
Napisano 20 Kwiecień 200915 l pamietam ze kiedys widzialem tutorial jak ktos robil screena uvalki i na tym operowal czy to sie sprawdza nie wiem warto sprobowac teoretycznie powinno dac rade :D tak czy siak jak masz texportera to nie wiem po co sobie utrudnaic zycie